شناسهٔ خبر: 37960659 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با موشک‌های جدید

رژیم صهیونیستی غزه را هدف قرار داد

در ساعات اولیه بامداد امروز جنگنده‌ها و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از بیت لاهیا در شمال نوار غزه را با موشک‌های لرزه‌ای هدف قرار دادند

صاحب‌خبر -
   به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاری صدا و سيما ؛ بالگرد‌ها و جنگنده‌های اسرائیلی یکی از پایگاه‌های نیرو‌های مقاومت فلسطینی را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
<div id="video-display-embed-code_4464701"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2635352/4464701?width=350&height=250"></script></div>
احمد شلدان خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در غزه گزارش داد در ساعات اولیه بامداد بالگرد‌های اسرائیلی یکی پایگاه‌های مقاومت در منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. دقایقی پس از این حمله، این جنگنده‌های اسرائیلی بودند که این پایگاه را بار دیگر هدف قرار دادند. بر اثر این حملات انفجار‌های بسیار شدیدی در این پایگاه رخ داد. موشکی که از جنگنده اسرائیلی شلیک شده بود انفجاری بی صدا داشت. به نظر می‌رسید که این موشک ها، موشک‌های لرزه‌ای بودند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این پایگاه پس از آن صورت گرفت که گفته می‌شد موشک‌هایی از نوار غزه به شهرک‌های پیرامون نوار غزه شلیک شده است. بنی گانتس رهبر حزب آبی و سفید و برخی از اعضای حزبش نیز در پی اعلام حمله موشکی و به صدا در آمدن آژیر خطر به پناهگاه رفتند.
پس از اعلام معامله قرن، اوضاع در غزه روز به روز به سمت تنش و درگیری بیشتر پیش می‌رود.
 
به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های اطراف نوار غزه
تلویزیون المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک های ناحل عوز و علومیم در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.
این شبکه همچنین گزارش داد: پس از شلیک دو موشک از نوار غزه به سمت شهرک های پیرامونی نوار غزه، بنی گانتس رهبر حزب «آبی و سفید» و اعضای حزبش به پناهگاه رفتند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین در توئیتی فرار رئیس یکی از احزاب رژیم صهیونیستی به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت را به سخره گرفت. 
رژیم صهیونیستی غزه را هدف قرار داد
این مرکز در صفحه کاربری خود با انتشار تصویری از بنی گانتس در پناهگاه نوشت: ادعا کرد برای آن‌ها امنیت را تامین خواهد کرد، اما قبل از همه از ترس موشک‌های مقاومت به پناهگاه گریخت.
تصویری از بنی گانتس صهیونیست مجرم و سران حزبش که با وحشت در پناهگاه شهرک‌های منطقه «باریکه غزه» به سر می‌برند.

نظر شما