شناسهٔ خبر: 37921511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بستری ۲ تبعه چینی مشکوک به کرونا در تبریز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۲ تبعه چینی مشکوک به کرونا در یکی از بیمارستان های تبریز بستری شدند و تحت آزمایش قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ۲  تبعه چینی مشکوک به ویروس کرونا اظهار کرد: ۲ توریست خانم چینی پنج روز قبل از چین به آذربایجان سفر کرده و دیروز وارد ایران شده بودند، این دو توریست با علائم تب و شبه آنفلوانزا به یکی از بیمارستان های تبریز مراجعه کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: پس از معاینه و نمونه برداری این بر اساس پروتکل کشوری این  ۲ تبعه چینی به مکانی که برای بیماران مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در نظر گرفته شده  منتقل  و بستری شدند.

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید درباره ویروس کرونا بدانید

او گفت: در حال حاضر این دو تبعه چینی با وضع پایدار تحت مراقبت پزشکی قرار دارند و نمونه برداری از آنها انجام شده و چند روزی طول می کشد تا جواب نهایی آزمایشات بدست بیاید.

صومی افزود: مردم عزیز بدون نگرانی صرفا به توصیه های پزشکی برای جلوگیری از انتشار عفونت ویروسی توجه کنند و از  روبوسی بپرهیزند و دست های خود را به صورت مرتب با آب و صابون شستشو دهند.

انتهای پیام/

نظر شما