شناسهٔ خبر: 37893451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور:

اقتدار سپاه ناشی از برنامه‌ریزی و واکنش نظامی آن است

سردار داوود غیاثی راد نابودی پهپاد آمریکایی را سندی برای تهدید متقابل سردار سلامی فرمانده سپاه در مقابله‌به‌مثل فرماندهان آمریکایی دانست و گفت: اقتدار سپاه در این است که با برنامه ریزی و مطالعه و انجام اقدامات کامل نظامی عمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو در خصوص تهدید متقابل فرمانده سپاه به مقابله به مثل فرماندهان آمریکایی با سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سردار داوود غیاثی راد در آغاز با اشاره به نابودی پهپاد «گلوبال هاوک» در چند ماه گذشته گفت: در آن زمان ترامپ با مشاورین نظامی خود، دو جلسه چهار ساعت گفتگو داشت و همه جوانب را در نظر داشت و در واقع مراکز استراتژیک آمریکا هزینه می‌کنند تا در چنین زمان‌هایی به رئیس جمهور آمریکا مشورت دهند و پس از آن ترامپ تشکر کرد که ایران هواپیمای حامل نظامیان آمریکایی را هدف قرار نداد. این در حالی است که در ابتدا ترامپ قصد اقدام نظامی محدود داشت، اما چون صلابت و توان نظامی ایران و مقاومت را مشاهده کرد، این کار را انجام نداد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور نابودی پهپاد آمریکایی را سندی برای تهدید متقابل سردار سلامی فرمانده سپاه به مقابله به مثل فرماندهان آمریکایی دانست و عنوان کرد: اقتدار سپاه در این است که با برنامه ریزی و مطالعه و انجام اقدامات کامل نظامی عمل می‌کند. فرماندهان جوان سپاه در زمان جنگ توانستند هواپیما‌های آواکس و جاسوسی دشمن را فریب دهند و کارشناسان نظامی دنیا وقتی این توان را مشاهده کردند، اعتراف کردند باور نمی‌کردند ایرانیان با این امکان کم چنین عملیات بزرگی را انجام دهند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران گفت و اظهار کرد: ایران هیچ گاه کشور مهاجم نبوده است و حتی طرح کوچکترین اقدام نظامی علیه دشمن را نیز پیاده نکرده است و همیشه دشمنان حمله کننده بودند که آخرین آن‌ها اقدام تروریسم دولتی آمریکا برای ترور سردار سلیمانی بود. پس از ترور سردار سلیمانی، مردم اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدند به طوری که حتی برخی آن را به انقلاب سوم تعبیر می‌کنند. نتیجه این حضور، محکوم کردن اقدام تروریستی دولت آمریکا است.

وی تصریح کرد: هم از بعد نظامی، هم از بعد رسانه‌ای و فرهنگی، هم از نظر استراتژی و تدبیر و همچنین از نظر افکار عمومی جهان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران ثابت شده است و دشمن نیز به این مسائل اعتراف می‌کند.

نظر شما