شناسهٔ خبر: 37888380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی صورت گرفت؛

تقدیر از دانشگاه‌های برتر در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی

در دومین روز از برگزاری کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی، از دانشگاه‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این آیین که ظهر امروز (سه شنبه) با حضور محمد‌تقی نظر پور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کنفرانس، دکتر اباصلت خراسانی، مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم و دکتر نصیری قیداری و رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد، از ۵ دانشگاه برتر، ۴ سازمان و ۷ منطقه برتر شهرداری تهران تقدیر شد.

در این آیین از دانشگاه‌های شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شهید باهنر کرمان، یزد و شیراز به عنوان دانشگاه‌های سرآمد کشور در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی تقدیر شد.

همچنین از سازمان‌های صدا و سیما، صندوق بازنشستگی کشوری، مجتمع فنی تهران و اداره کل آموزش و برنامه‌ریزی شهرداری تهران به عنوان سازمان‌های برتر هفتمین دوره تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی تقدیر شد.

در ادامه این آیین از شهرداری‌های مناطق یک، سه، چهار، هشت، سیزده، چهارده و شانزده تهران نیز به عنوان شهرداری‌های برتر در زمینه توسعه سرمایه های انسانی تقدیر شد.

نظر شما