شناسهٔ خبر: 37877180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

هفته هفدهم لیگ برتر با بازی پرسپولیس و تراکتور آغاز شد

شروع خوب گل محمدی؛ گل زیبای امیری

صاحب‌خبر -
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور مثل همیشه حواشی زیادی داشت. حواشی‌ای که باعث شد تصاویر تلخی ثبت شود و به دلیل سنگ‌پرانی، سر چند هوادار بشکند.  در این سنگ‌پرانی‌ها، چند هوادار آسیب جدی دیدند و به آمبولانس منتقل شدند.
هفته هفدهم لیگ برتر امروز در حالی با انجام 2 بازی به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی هفته، پرسپولیس و تراکتور از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. بازی در روز غیرتعطیل و ساعت نه چندان مناسب برگزار شد و برای همین تنها حدود 40 هزار تماشاگر به استادیوم رفتند تا شاهد یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ باشند. در دیداری که رونمایی از تیم یحیی گل‌محمدی هم محسوب می‌شد، سرمربی پرسپولیس تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به دوران گابریل کالدرون ایجاد کرد.  در سمت مقابل هم سفیدپوشان تبریزی در شرایطی با سرمربیگری ساکت الهامی به میدان رفتند که در اتفاقی جالب توجه، مسعود شجاعی با وجود حضور در ترکیب اصلی، بازوبند کاپیتانی را به اشکان دژاگه سپرده بود.
بازی خیلی زود گرم شد و حرکت وحید امیری در قلب خط دفاعی تراکتور با خطای مهدی تیکدری‌نژاد همراه بود تا محمدرضا اکبریان، داور بازی به مدافع تراکتور در همان دقیقه یک کارت زرد نشان دهد. اکبریان در دقیقه 8 هم مهدی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد تا مشخص شود بازی پربرخوردی در پیش است. یک دقیقه بعد، ضدحمله تند و تیز پرسپولیسی‌ها و پاس عالی وحید امیری به پشت مدافعان تراکتور به علی علیپور رسید و او هم بعد از حرکت با توپ، ضربه‌ای روی پا و شبه چیپ زد و توپ از بالای دستان محمدرشید مظاهری به تور دروازه تراکتور رسید تا پرسپولیس دقیقه 9 از میهمان خود پیش بیفتد.   در ادامه نوبت به گل‌محمدی رسید که از داور کارت زرد بگیرد و این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه شد. دقایقی بعد اعتراض بازیکنان و مربیان تراکتور به تصمیمات داور، ابتدا منجر به نشان دادن کارت زرد به رضا اسدی در دقیقه 1+45 و سپس کارت قرمز به ساکت الهامی شد. در پی این اتفاقات سرمربی تراکتور با دستانش تیم را برای خروج از زمین فراخواند که دخالت سایر مسئولان تیم تبریزی مانع از این اتفاق شد. این حواشی منجر به طولانی‌تر شدن وقت‌های اضافه نیمه نخست شد و پس از گذشت ۵۳ دقیقه، داور به نشانه اتمام نیمه اول در سوت خود دمید و شاگردان گل‌محمدی با برتری به رختکن رفتند.

بیرانوند به عضویت آنتورپ درآمد
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی با قراردادی سه ساله به عضویت تیم آنتورپ بلژیک درآمد.او در سال اول ۶۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد. این قرارداد سه ساله در پایان هر سال با افزایش یکصد هزار دلاری همراه خواهد بود. همچنین باشگاه بلژیکی قرار است مبلغ فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس را در سه قسط تا آغاز تابستان ۹۹ به این باشگاه پرداخت کند.

صندلی سلطنتی مارادونا
باشگاه جیمناسیا لاپلاتای آرژانتین با تهیه صندلی ویژه برای «دیگو مارادونا» در دیدارهای خانگی، برای اسطوره آلبی سلسته جایگاه سلطنتی فراهم کرد. ستاره اسبق بارسلونا در کمال شکوه و از روی صندلی خاصی که برای وی در کنار زمین فراهم شده، بازی‌های تیمش را تماشا می‌کند. این صندلی آبی و سفید با لوگوی باشگاه آرژانتینی و همچنین حروف اول نام و امضای وی مزین شده است.

سومین پیروزی پرگل فوتسالیست‌ها
تیم فوتسال دختران زیر ۲۰سال در سومین دیدار در رقابت‌های بین‌المللی کافا برابر ترکمنستان به پیروزی ۱۲ - صفر دست یافت. 
رقیه صومعه ۶گل، مارال ترکمان ۲گل، فهیمه ارزانی ۲گل، نسرین قمی یک گل و نگار یعقوبی یک گل در این دیدار به ثمر رساندند.


نظر شما