شناسهٔ خبر: 37871362 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ جزئیات معامله قرن را در اختیار نتانیاهو و گانتز قرار می‌دهد

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف آبی و سفید این رژیم را در جریان جزئیات معامله قرن قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور قرار است امروز دوشنبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، رئیس ائتلاف آبی و سفید را در جریان جزئیات طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه قرار دهد.

بنا به گزارش رویترز، رئیس جمهور آمریکا در جلسات جداگانه و پشت سر هم با نتانیاهو گانتز دیدار خواهد کرد. همچنین قرار است روز سه شنبه ترامپ با نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست مشترکی در کاخ سفید داشته باشد که انتظار می‌رود در آن جزئیات مربوط به طرح موسوم به معامله قرن اعلام شود.

همچنین بنا به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا قرار است از نتانیاهو و رقیب انتخاباتی او درخواست کند تا برای اجرای معامله قرن با هم همکاری کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی در استان‌های رام الله و بیره در کرانه باختری از تمامی فلسطینیان خواستند در روز اعلام طرح آمریکا که به اصطلاح برای حل و فصل مسئله فلسطین  است، در سراسر رام الله در راهپیمایی گسترده‌ای برای بیان خشم خود حضور پیدا کنند و یک صدا بگویند که معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و مردم فلسطین می‌توانند همانند توافق‌های سابق این توافق را نیز سرنگون کنند.

چند روز پیش، شبکه سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع در این رژیم بند‌هایی از طرح موسوم به معامله قرن را منتشر کرد و مدعی شد بر اساس این طرح قدس اشغالی به طور کامل تحت سیطره صهیونیست‌ها خواهد بود و نمایندگی فلسطینی‌ها در آن نمادین خواهد بود. بخشی از این طرح، بر تسلط کامل رژیم صهیونیستی بر قدس تاکید دارد و فلسطین نیز در این شهر نمایندگانی نمادین خواهد داشت. همچنین، اسرائیل به طور کامل بر منطقه غور الاردن (دره اردن) مسلط خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما