شناسهٔ خبر: 37867087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امروز برگزار شد؛

تجمع طلاب و دانشجویان در قم و تهران علیه سخنان وزیر امور خارجه

جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم در تهران و قم عصر امروز در اعتراض به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف درباره امکان مذاکره با آمریکا مقابل ساختمان وزارت خارجه تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم امروز ۷ بهمن ۱۳۹۸ در اعتراض به سخنان ذلیلانه و حقیرانه وزیر امورخارجه در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

در این تجمع طلاب با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر سازشکار» خواستار برخورد با وزیر امور خارجه به خاطر این مصاحبه شدند.

همچنین جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم دقایقی پیش (عصر امروز) در اعتراض به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره امکان مذاکره با آمریکا حتی پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه توسط این کشور مقابل ساختمان وزارت خارجه تجمع کردند.

دانشجویان و مردم با سردادن شعارهایی مخالفت خود را با انجام هرگونه مذاکره با آمریکا اعلام کردند و از وزیر امور خارجه کشورمان خواستند تا از مردم بابت اظهارات اخیرش عذرخواهی کند.

تجمع‌کنندگان همچنین با سردادن شعار «مرگ بر امریکا» انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه سردمداران جنایتکار این کشور نشان دادند. برخی از تجمع کنندگان تصاویری از سردار شهید قاسم سلیمانی با خود همراه دارند.

انتهای پیام/4082/پ

نظر شما