به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هلدینگ صباایده، یکی از قدیمیترین برندهای استارتاپی ایران با سرمایهگذاری 20 درصدی در فلایتیو، یکی از سامانههای معتبر فروش آنلاین بلیت هواپیما و قطار و رزرو هتل و یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزهی گردشگری، بهطور رسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد.
این برند در حوزهی ویدئو و استریم و تبلیغات آنلاین فعالیت میکند و پلتفرمهایی چون فیلیمو و آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن زیرمجموعهاش هستند.
ظرفیتهای موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصلهی زیاد این حوزه از بازار آفلاین و رشد چشمگیر و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگیهای مشترک تیمهای مدیریتی دو برند که آنها را بههم نزدیکتر میکند، از مهمترین دلایل جدیدترین سرمایهگذاری صباایده است.
انتهای پیام/
∎