شناسهٔ خبر: 378200 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعال سياسي فلسطيني: رژيم صهيونيستي براي حمله به غزه واکنشهاي داخلي و خارجي را بررسي مي کند

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/04/17
00:34:59.20
عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی فلسطین گفت : رژیم صهیونیستی برای حمله شدیدتر به نوار غزه در انتظار واکنشهای منطقه ای و بین المللی است.
کاید الغول عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین گفت: اسراییل تاکنون تلاش کرده است که فرماندهان گروههای فلسطینی و پایگاهها و انبارهای اسلحه آنها را هدف قرار دهد. میزان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه هم به واکنشهای داخلی، منطقه ای و بین المللی بستگی دارد. در واقع این رژیم در انتظار این واکنشهاست تا بر اساس آن نوع حمله به نوار غزه را تعیین کند. اینکه آمریکا اعلام کرده است که اسراییل حق واکنش در برابر گروههای فلسطینی را دارد باعث تشویق این رژیم شده است.
الغول افزود: اگر موشکهای فلسطینی به قلب اراضی اشغالی و مراکز حساس برسد این رژیم بهانه بیشتری برای حمله شدید به نوار غزه پیدا می کند تا بدین طریق پاسخگوی جامعه صهیونیستها باشد و کابینه را فروپاشی نجات دهد. در عین حال بعید است که این رژیم با نیروهای پیاده ارتش به نوار غزه حمله کند.
عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی فلسطین گفت: در شرایط کنونی فلسطینیها به وحدت نیاز دارند. آنها در مقاومت هم باید بصورت هماهنگ عمل کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشند.
00:39:45.16

نظر شما