شناسهٔ خبر: 37783390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش استاندارد کیفیت نیرو‌های مسلح؛

برای مقابله با هرگونه تهدید‌های احتمالی آماده ایم

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح: برای مقابله با هرگونه تهدید‌های احتمالی آماده ایم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی در این همایش با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت و سردار شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: انسجام ملی، وحدت و اقتدار در صحنه‌های بین المللی رهاورد وجود حاج قاسم سلیمانی برای نظام اسلامی بود.
وی با اشاره به عملکرد نیرو‌های مسلح در خصوص استانداردسازی و بکار گیری الزامات و تدوین فرآیند‌ها و قوانین استاندارد در نیرو‌های مسلح گفت: در بحث نظارت بر استاندارد‌ها باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی اماده کرده است، گفت: با رعایت هرچه بیشتر الزامات استانداردی و بهبود کیفیت در همه زمینه‌ها باید از سطح آمادگی قابل قبول برخوردار باشیم.
امیر سرتیپ آشتیانی لزوم بهره گیری از نیرو‌های متخصص نیرو‌های مسلح را یکی از موارد ضروری ارتقای استانداردسازی در وزارت دفاع برشمرد و خدا محوری و تکلیف گرایی، دانایی و شناخت، قابلیت پذیری و توانمندی، کفایت و کاردانی، تعالی و پیشرفت هدفمندی، استواری و استقامت، آموزش و مهارت اندوزی، ابتکار، اراده، ایثار، از خودگذشتگی، اتحاد سازی، اعتدال پذیری، انضباط و انطباق، مطلوبیت، هم افزایی و اولویت و آینده نگری را از مهم‌ترین شاخصه‌های ارتقای استاندارد و کیفیت برشمرد.

نظر شما