شناسهٔ خبر: 37772069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس راهداری پلدختر خبر داد:

ممنوعیت تردد کامیون در جاده پلدختر- خرم‌آباد

پلدختر- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر از ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای سنگین در جاده پلدختر- خرم‌آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح الله شریف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای سهولت تردد خودروهای سبک از اردیبهشت ماه امسال با هر بارندگی به دلیل بازسازی‌ها و وجود نقاط حادثه خیز، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در جاده پلدختر- خرم آباد ممنوع شده است.

وی افزود: در بارندگی‌های اخیر نیز تردد خودروهای سنگین ممنوع و تنها خودروهای محلی حق تردد در محور پلدختر- خرم آباد را دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: چهار تیم امدادی از این اداره در بارندگی‌های اخیر مستقر در محورهای مواصلاتی هستند.

شریف زاده افزود: گردنه طولکش واقع در محور پلدختر- اسلام آباد غرب بر اثربارش برف و سردی هوا، جاده لغزنده و تردد در آن خطرناک است از این رو رانندگان در این مسیر جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی یادآور شد: همچنین به علت بارش برف و با توجه به کوهستانی بودن، پرتگاه‌های خطرناک و متعدد، نقاط حادثه خیز و شیب تند تردد در گردنه دهلیج تنها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر افزود: جاده پلدختر- اندیمشک، علی رغم شدت بارندگی‌ها رفت و آمد در این محور روان و به صورت عادی جریان دارد.

شریف زاده از رانندگان خواست، در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان در صورت ضرورت تردد در محور پلدختر – خرم آباد از جاده جایگزین محور آزاد راه پل زال – خرم آباد استفاده کنند و با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی حرکت و در مناطقی که خطر ریزش کوه وجود دارد توقف نکنند.

نظر شما