شناسهٔ خبر: 37718321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان برگزار می‌شود

مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: نخستین رویداد استارت‌آپی بسیج به‌منظور تولید محتوای دیجیتال در رابطه با موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در استان گیلان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سجاد ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان اظهار کرد: این برنامه قرار بود در آذرماه برگزار شود که به علت قطعی اینترنت در همان بازه برگزاری برنامه، به بهمن‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد در گیلان گفت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد بسترهای لازم درزمینهٔ بروز استعدادهای بسیجیان در حوزه فناوری‌های دیجیتال و ایجاد بستر مناسب در حوزه تولید محتوای فاخر در موضوعات دیجیتال و تکنولوژی‌های جدید و ایجاد بستر جهت حمایت از ایده‌های خلاقانه فعالان فضای مجازی است.

مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به خلأ موجود در تولیدات دیجیتال درباره مسائل مربوط به انقلاب تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه‌ی تولیدات دیجیتال در حوزه موضوعات انقلاب اسلامی خلأ جدی داریم، تصمیم گرفتیم رویدادی برگزار شود تا در آن تیم‌های توانمند در حوزه تولید محتوا باهم به رقابت بپردازند.

ستوده با بیان اینکه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان از دوم بهمن آغاز می‌شود، افزود: تلاش برای جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنّی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن اندرویدی و بازی‌های اندرویدی مدنظر ما است که از دوم بهمن این رویداد آغاز می‌شود و تیم‌های پذیرفته‌شده 48 ساعت فرصت دارند موضوعاتی که به آنان اعلام می‌کنند را تولید و ارائه دهند.

محمد درخشان، دبیر اجرایی نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج در گیلان نیز با بیان اینکه این رویداد در سه بخش اپلیکیشن اندورید، بازی اندروید و انیمیشن (شامل کات اوت، موشن گرافیک و استاپ موشن) برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این رویداد ضمن دریافت جوایز نقدی نفیس، امکان حضور در دومین رویداد متمرکز کشوری را خواهند داشت که این موضوع قطعاً نکته مثبتی در این زمینه است و از تیم‌های حاضر در این رویداد نیز در پروژه‌های مربوطه دعوت به همکاری می‌شود‌.

انتهای پیام/84007

نظر شما