شناسهٔ خبر: 37716035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد و گفت: این رویداد در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

هادی حسن دوست در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در خراسان شمالی اظهار کرد:  نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج با تکیه‌بر توانمندی‌های بسیجیان استان در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد که با شرکت چندین تیم تخصصی از سراسر استان برگزار می‌شود تیم‌ها طی ۴۸ ساعت فعالیت مداوم در سه محور اعلام‌شده، اقدام به تولید محتوا می‌کنند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اختتامیه این رویداد بزرگ در روز جمعه چهارم بهمن‌ماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه فضای مجازی و مهمانان استانی  همراه با تجلیل از نفرات برتر و اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در اختتامیه این رویداد که به‌صورت همایش برگزار می‌شود از فعالان فضای مجازی در حوزه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما