شناسهٔ خبر: 37691257 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وضع آب و هوا

بارش برف و باران در بیشتر مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور، بارش برف و باران پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

امیر سرکرده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: بارش در نواحی شمالی به صورت برف و در نواحی جنوبی به صورت باران خواهد بود.

تعداد بازدید : 5
<div id="video-display-embed-code_4415215"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2624717/4415215?width=350&height=250"></script></div>

وی با اشاره به این که پیش بینی می‌شود در استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان بارش نداشته باشیم، افزود: در نواحی شمالی، شمال غرب، استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، تهران، قزوین، زنجان، استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی نظیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و، همدان، خراسان رضوی و شمالی شاهد بارش برف خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی گفت: همچنین برای مراکز جنوبی، بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق و در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، یزد و اصفهان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.
سرکرده افزود: فردا بارش در نواحی شمالی و شرقی کشور پیش بینی می‌شود و از روز سه شنبه منتظر ورود سامانه بارشی از نواحی غربی خواهیم بود.
وی همچنین در چهارشنبه برای استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و شمال ایلام بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها را پیش بینی کرد.
سرکرده ادامه داد: امروز و فردا در نواحی شرقی و جنوب شرقی وزش باد پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی گفت:: همچنین برای جاده‌های کوهستانی البرز و شمال غرب زاگرس مرکزی بارش برف، مه غلیظ، کاهش دید و ایجاد کولاک را پیش رو داریم.
سرکرده برای خلیج فارس و دریای خزر وزش باد و مواج بودن دریا را پیش بینی کرد.
وی افزود:در تهران بارش برف پیش بینی می‌شود و دما در حال حاضر صفر درجه است که در بیشترین حالت به سه درجه بالای صفر خواهد رسید.

نظر شما