شناسهٔ خبر: 3768527 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

چمران: دعوت ضیافت شب گذشته از سوی آقای نوبخت بوده است

نسیم

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها در خصوص ضیافت شب گذشته در ریاست جمهوری گفت: عده‌ای خودشان درخواست این دیدار را داشته‌اند اما در نهایت آقای نوبخت در این باره از ما دعوت کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهدی چمران، رئیس سابق شورای عالی استان پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه به جمع خبرنگاران آمد و درباره ضیافت شب گذشته در ریاست جمهوری گفت: برنامه شب گذشته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حضور آقای نوبخت انجام شد. وی به صورت کتبی و تلفنی از من و اعضای شورای عالی استان‌ها دعوت کرد که در این ضیافت حضور یابم جلسه بسیار خوب بود و مسائل و مشکلات مطرح شد به طوری که علاوه بر مطرح کردن مسائل شورایی اعضا از مشکلاتشان در استان‌ها، شهرستان‌ها مطالبی را اعلام کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که گویا درخواست کننده این دیدار از سوی هیئت رئیسه نبوده است و این براساس آیین نامه داخلی شوراها تخلف است گفت: نمی‌دانم تخلف است یا نه هر چند آن را تخلف نمی‌دانم عده‌ای خودشان درخواست این دیدار را داشته‌اند اما در نهایت آقای نوبخت از خود ما نیز دعوت کرد.

وی در پاسخ به اینکه برخی از اعضای شورای عالی انتخاب رئیس جدید را پیروزی جناحی می‌دانند گفت: من این را پیروزی جناحی نمی‌بینم و قبول ندارم و معتقدم که همه باهم هستیم، دوست ندارم برای این شایعات وقت بگذارم و آن را حساب کنم.

نظر شما