شناسهٔ خبر: 37681980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موضع تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره حواشی دیدار برابر شیمیدر قم

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: باشگاه وظیفه خود می‌داند که حواشی و بی‌احترامی‌‌ها را پیگیری کند و از سوی دیگر از تمامی این هواداران بخاطر حمایت همه جانبه از تیم در تمام شرایط تشکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرش فولادیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص حواشی دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر قم که پنجشنبه گذشته برگزار شد، اظهار کرد: پس از اتفاقاتی که در این بازی رخ داد با توجه به اینکه تاکید شهردار گرگان تیم‌داری برای علاقه مردم گرگان به بسکتبال است، بررسی این حوادث به صورت ویژه در دستور کار مدیران شهرداری و تیم بسکتبال شهرداری گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: جلسه تشکیل شد و مستنداتی که فراهم شده بود بررسی شد و اظهارات حاضران در آن بازی نیز به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار دادیم.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این هواداران برای حمایت از تیم به قم سفر کرده بودند باشگاه وظیفه خود می‌داند که حواشی و بی‌احترامی‌‌ها را پیگیری کند و از سوی دیگر از تمامی این هواداران بخاطر حمایت همه جانبه از تیم در تمام شرایط تشکر می‌کنیم.

فولادیان گفت: مقرر شد نامه‌ای با توضیح تمام اتفاقات به همراه مستندات تنظیم و صبح فردا برای پیگیری‌ها و اتخاذ تصمیم از سوی فدراسیون بسکتبال به فدراسیون ارسال شود.

وی اضافه کرد: به طور قطع ناظران فدراسیون که در آن بازی حضور داشتندو تیم داوری شرح ما وقع را به فدراسیون گزارش می‌کنند و فدراسیون نیز تصمیم عادلانه‌ای را اتخاذ خواهد کرد.

فولادیان در پایان در پاسخ به این سوال که پیگیری‌های شما مربوط به وقایع هنگام انجام بازی یا بعد از آن خواهد بود گفت: در هر دو شرایط اتفاقات بررسی و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/83004

نظر شما