شناسهٔ خبر: 37657273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست

عیسی فتحی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امنیت امروز کشور در دریای پرتلاطم نا امنی به برکت خون شهداست.

صاحب‌خبر -

"آیت الله محمد محمدی گلپایگانی" روز جمعه ۲۷ دی ماه پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج و مراسم اهدا حکم امام جمعه جدید این شهر افزود: امنیت امروز به برکت خون شهداست و رهبر معظم انقلاب نیز به مرتب به دیدار خانواده معظم شهدا می روند.

و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلاوری و شجاعت معروف است، اظهار کرد: این استان سابقه مبارزه با رژیم پهلوی را دارند و حتی توسط رژیم طاغوت بمباران شده اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت نماز جمعه و اینکه دشمن در خانه‌ها نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید بچه‌های ما در برابر امواج فتنه‌ها و فساد و شرارت‌ها بیمه شوند، راهش آشنایی آنها با مجامعی چون نماز جمعه است.

آیت الله گلپایگانی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم استان، تصریح کرد: مردم این استان در تکریم و کرامت نماز جمعه زبانزد بوده و در این راستا گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: تشییع جنازه سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه ای نداشته ایم و مردم شب و روز دسته دسته برای عرض تسلیت به خانه سردار سلیمانی می روند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حداقل ۱۰۰ کاور جسد از پایگاه عین الاسد خارج شده است، عنوان کرد: فرمانده هوافضای سپاه نیز گفته که هدف ما کشته گیری نبوده و هدف زدن مراکز حساس بود و اگر می‌خواستیم کشته بگیریم، می‌توانستیم حداقل ۵۰۰ کشته بگیریم.

آیت الله گلپایگانی تاکید کرد: خون پاک شهید سلیمانی و هم رزمانش می‌جوشد تا روزی که این مردم را از این جنایتکاران (آمریکا و استکبار) نجات بدهد.

وی ادامه داد: در جریان شهادت سپهبد سلیمانی، چنان زهرچشمی جمهوری اسلامی از آمریکایی‌ها گرفت، که در تاریخشان شبیهش را ندیده بودند. پایگاه عظیم عین الاسد را با موشک‌های دقیق ویران کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی تشکیل شد، دشمنان یک لحظه از نیرنگ، فریب و توطئه دست برنداشتند. آمریکایی‌ها هر کشوری رفتند، فساد و توطئه درست کردند و غارت کردند.

آیت الله گلپایگانی بیان کرد: آمریکایی‌ها از عراق نیز یک گاو شیرده می‌خواستند. اینها هدفشان این بود که در عراق مانند سعودی یک حکومت وابسته به خودشان درست کرده و غارت کنند.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی نقشه‌های آمریکا در عراق را خنثی کرد. می‌دانید و بدانید، تنها و تنها سلیمانی بود و هرجا آمریکایی‌ها نقشه‌ای ریختند که عراق را از بین ببرند، سلیمانی خنثی کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهارکرد: آخرین کاری که ایشان انجام داد، تشکیل حشد الشعبی بود، سازماندهی و آموزش نظامی بود و مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و شهید دادند.

به گزارش ایسنا،رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین آیت الله ملک حسینی را از خاندانی اصیل و ریشه دار دانست و یاد و خاطره فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) را گرامی داشت و از زحمات آیت الله حسینی امام جمعه سابق نیز در امامت جمعه یاسوج تقدیر کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حکم انتصاب سید نصیر حسینی بعنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه جدید شهر یاسوج را به وی اهدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما