شناسهٔ خبر: 37643916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی نماز جمعه این هفته تهران اعلام شد

تهران-ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته(۲۷ دی) به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین گفت: با توجه به استقبال قابل توجه نمازگزاران و دسترسی مناسب آنان به مصلی امام خمینی(ره)، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار محمدرضا مهماندار اظهارداشت: این هفته محدودیت‌های ترافیکی بیشتری نسبت به جمعه‌های معمول در اطراف مصلی تهران پیش‌بینی شده تا نمازگزاران بتوانند راحت‌تر و به آسانی به محل نماز جمعه دسترسی داشته باشند.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهرودی به سمت غرب اعمال خواهد شد.

مهماندار افزود: در قسمت شرقی مصلی تهران؛ خیابان شهید قنبرزاده که این خیابان از بزرگراه رسالت به خیابان شهید بهشتی مرتبط است، محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در قسمت غربی مصلی؛ خیابان پاکستان اظهارداشت: در قسمت شمالی بزرگراه سردار شهید سلیمانی (رسالت سابق) هم محدودیت ترافیکی را بر حسب نیاز اعمال خواهیم کرد.

وی گفت: در صورت لزوم در بزرگراه شهید سلیمانی، از سمت غرب، از ابتدای کردستان و از سمت شرق  از پل سیدخندان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت افزود: پارکینگ حکمت صدرا واقع در ضلع شمالی مصلی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

مهماندار با اشاره به اینکه پارکینگ گل‌گشت برای اتوبوس‌های شرکت واحد در نظر گرفته شده، اظهارداشت: در قسمت شمال غربی هم پارکینگ بنیاد مستضعفان و در ضلع غربی پارکینگ بیهقی پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، در ضلع جنوبی مصلی هم پارکینگ لوجستیک قابل استفاده خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: برای پارک موتورسیکلت‌ها هم خیابان هویزه و خرمشهر در نظر گرفته شده است که در آن محدوده هم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی همچنین به نمازگزاران توصیه کرد: با توجه به دسترسی‌های مناسب شرکت اتوبوسرانی و متروی برای مصلی تهران، برای کاهش ترافیک از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مهماندار بیان کرد: تمامی محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح اعمال خواهد شد و اجازه تردد خودروها داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ممنوعیت توقف در معابر اطراف مصلی تهران از ساعت ۲۴ امشب تاکید کرد: شهروندان به هیچ عنوان خودورهای خود را در اطراف مصلی تهران و خیابان‌هایی این محدوده همانند خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید قنبرزاده، خیابان پاکستان و حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی پارک نکنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: از ساعت ۲۴ به بعد امشب ماموران پلیس راهور در صورت پارک خودرو نسبت به انتقال این گونه خودروها به محل مطمئن و پارکینگ اقدام خواهند کرد.

نظر شما