شناسهٔ خبر: 37641210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمد حسین مرادمند در گفتگو با ایلنا:

با گل‌محمدی یک روز بد هم نداشتیم/ انتخاب سرآسیایی بعنوان سرمربی بسیار هوشمندانه بود

مدافع تیم شهرخودرو در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی، عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول و سرمربی جدید تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین مرادمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی گل‌محمدی از تیم شهرخودرو خراسان گفت: بنظرم هرکسی در فوتبال حرفه‌ای می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد به واسطه‌ی چند سال حضور آقا یحیی در شهرخودرو بین ایشان و تمامی بازیکنان رابطه بسیار احساسی و صمیمانه‌ای وجود داشت با او حتی یک روز بد هم در تیم نداشتیم و بدون شک قبول اینکه آقا یحیی دیگر سرمربی ما نیست کمی برایمان سخت بود اما به تصمیم‌اش احترام میگذارم و امیدوارم هستیم که در تیم پرسپولیس بتواند مثل همیشه موفق و مثمرثمر باشد.

وی در پاسخ به اینکه برخی معتقد هستند گل‌محمدی به دلیل حضور شهرخودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم را در شرایط خوبی رها نکرده است و فکر می‌کند آن‌ها بدون او هم بتوانند موفق باشند یا خیر گفت: همانطور که گفتم در فوتبال حرفه‌ای هر کس میتواند برای خودش تصمیم بگیرد. شاید بتوان گفت که تایم جدایی آقا یحیی خیلی تایم خوبی نبود ولی بحث جدایی ایشان و رفتنش به پرسپولیس و تیم‌ملی از چند ماه پیش مطرح شد و بهتر بود فکری برایش بکنند که متاسفانه نکردند. حال هم جدایی آقا یحیی دیگر تمام شد و ما در حال حاضر ما با سرمربی جدیدمان تمرین می‌کنیم و تمامی تمرکزمان هم روی موفقیت و سربلندی شهرخودرو است زیرا که در یک برحه حساس هستیم بازی‌های لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان را پیش رو داریم امیدوار هستم بتوانیم موفق ظاهر شویم.

مدافع شهرخودرو خراسان در خصوص عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول گفت: همیشه سعی کردم با انرژی و انگیزه در تمامی دیدارها حضور پیدا کنم. بنظرم هر فوتبالیستی یک خصلت خوب دارد و فکر میکنم اینکه توانستم در نبردهای هوایی بعنوان یک مدافع خوب عمل کنم یک خصلت خدادادی است از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوار هستم این روند خوب را بتوانم ادامه دهم.

مرادمند در خصوص اینکه از تیم‌های دیگر لیگ برتر پیشنهاد داشت یا خیر گفت: هر بازیکنی بدون شک پیشنهاداتی دارد ولی من زمانی که با باشگاهی قرارداد دارم تمامی تمرکزم روح و جسمم را روی آن تیم و موفقیتش میگذارم و تا آخرش هم هستم. خداراشکر در اینجا خیلی خوشحالم و با تمامی افراد تیم از مالک گرفته تا بازیکنان و بچه‌های تدارکات خیلی خیلی رابطه صمیما‌نه‌ای دارم و یکی از دلایل اصلی موفقیتم را این صمیمیت در تیم میدانم.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی جدید تیم بتواند موفق باشد یا خیر گفت: این موضوع بستگی به خود آقا مجتبی دارد چرا که ایشان بعنوان جانشین آقا یحیی سرمربی تیم شدند و بدون شک مسئولیت بسیار سختی خواهند داشت. درست است که ایشان سابقه سرمربیگری و رزومه مشخصی در این خصوص ندارد ولی با توجه به شناختی که من از آقا سرآسیایی سراغ دارم میدانم که روز و شب در کنار بچه‌ها بوده و به خوبی نسبت به آن‌ها شناخت دارد و بنظرم با توجه به زمان کوتاهی که برای این انتخاب مهم داشتیم بسیار تصمیم و انتخاب هوشمندانه‌ای گرفته شد امیدوار هستم که آقا مجتبی بتواند در این تیم موفق باشد و کارنامه خوبی از خودش به جای بگذارد.

مدافع شهرخودرو ادامه داد: می‌خواهم از هواداران خوب تیم شهرخودرو که میدانم چقدر صبر کردند و با باخت تیم اشک ریختند و با بردش خوشحال شدند درخواست کنم که باز هم صبر کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم چرا که شهرخودرو خیلی پتانسیل بالایی دارد و امیدوار هستیم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و باعث خوشحالی آنان باشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

نظر شما