شناسهٔ خبر: 37637753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکم رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  منصوب شد

یاسوج- ایرنا- حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌ الاسلام سید نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام ‌جمعه شهر یاسوج مرکز این استان منصوب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این حکم آمده است: جناب حجت ‌الاسلام سید نصیر حسینی اکنون که جناب حجت‌ الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک ‌حسینی از نمایندگی ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرده ‌اند جنابعالی را به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه شهر یاسوج منصوب می کنم.

در ادامه این حکم بیان شده است: ارزش های دینی و انقلابی اقوام غیور و پاک ‌سرشت کهگیلویه و بویراحمد و خدمات آنان به نهضت اسلامی از دوران پیش از پیروزی انقلاب و سپس حضورشان در صحنه ‌های حساس انقلابی، اجتماعی و سیاسی در همه‌ دوران های پس از انقلاب فراموش‌ نشدنی است.

در این حکم عنوان شده است: توصیه مؤکد اینجانب حضور مردمی و ارتباط صمیمی جنابعالی با همه‌ قشرهای مردم و رابطه گرم و پدرانه با جوانان و نونهالان آن منطقه است.

در ادامه این حکم آمده است: تبیین و هدایت دینی و سیاسی در خطبه ‌های بلیغ نماز جمعه توصیه‌ دیگر اینجانب است.

در پایان این حکم بیان شده است: لازم می دانم از خدمات و زحمات جناب حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک ‌حسینی و نیز جناب حجت ‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه‌ پیشین شهر یاسوج تشکر کنم.

آیین معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج مرکز این استان فردا پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران برگزار می شود.

این آیین از ساعت ۹ صبح و در قالب نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان اجرایی و جمعی از مردم استان در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می شود.

نظر شما