شناسهٔ خبر: 37633553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهردار شیراز:

اجازه نمیدهیم حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود

شهردار شیراز با اشاره به وضعیت استخدامی نیرو‌های شاغل در شهرداری، گفت: اجازه نمی‌دهیم در روند تغییر وضعیت استخدامی نیرو‌های شاغل در این نهاد از شرکتی به قراردادی حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور در یکصد و هجدهمین صحن علنی شورای شهر، تاکید کرد: بنای ما در مسیر تغییر وضعیت استخدامی نیرو‌های شاغل در این نهاد از شرکتی به قراردادی در نظرگرفتن شاخصه‌ها و ضوابط آیین نامه‌ای است.

او در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری شیراز، گفت: مجموعه شهرداری و شورا اولا درصدد تغییر وضعیت استخدامی کلیه نیرو‌های شاغل در این نهاد است، اما اگر با محدودیت روبرو شدیم براساس قانون و با در نظر گرفتن شاخصه‌ها و ضوابط آیین نامه‌ای اقدام می‌کنیم.

 اسکندرپور، خطاب به کارکنان شهرداری شیراز، افزود: مدرک تحصیلی، شغل مورد تصدی و سابقه کار از جمله شاخصه‌هایی است که در این روند مد نظر قرار می‌گیرد.

شهردار شیراز اعلام‌کرد: اجازه نمی‌دهیم در روند تغییر وضعیت استخدامی نیرو‌های شاغل در این نهاد از شرکتی به قراردادی حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود.

اسکندرپور با اشاره به جلسات متعدد شهرداری و رییس شورای شهر با مسئولین وزارت کشور در خصوص ساماندهی نیروی انسانی شهرداری شیراز، اضافه کرد: با توجه به اینکه سایر کلانشهر‌ها بخشی از ظرفیت خود را در سال‌های گذشته استفاده کرده اند لذا تلاش داریم تا حداکثر ظرفیت به شهرداری شیراز اختصاص یابد.
انتهای پیام/

نظر شما