شناسهٔ خبر: 37619913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقابل شیمیدر و شهرداری گرگان در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- در حساس ترین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال شیمیدر قم میزبان شهرداری گرگان است.

صاحب‌خبر -

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۷ مسابقه فردا پنجشنبه برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه شهرداری گرگان و شیمیدر قم به مصاف یکدیگر می روند. در این مسابقه که به میزبانی قم برگزار می شود دو تیم مدعی برابر هم صف آرایی می کنند و باید دید تفکرات کدام مربی باعث برد تیمشان می شود.

شهرداری گرگان هم اکنون صدرنشین لیگ است و شیمیدر که در این فصل مصدومیت های زیادی داشته در رده پنجم جدول قرار دارد. گرگانی ها برای ادامه صدرنشینی و شیمیدر برای ارتقای جایگاه خود مبارزه می کنند.

در دیگر دیدار حساس این هفته ذوب آهن اصفهان میزبان شهرداری بندرعباس است. این دو تیم برای رسیدن به مرحله پلی آف تلاش می کنند و نتیجه این مسابقه برایشان اهمیت زیادی دارد. شهرداری بندرعباس در جدول نهم است و ذوبی ها در رده دهم قرار دارند و برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر به امتیاز کامل نیاز دارند. همین مساله حساسیت رقابتشان را دوچندان می کند.

در ادامه لیگ مدعیان به مصاف حریفان خود می روند که کار سخت را در میان مدعیان، نفت آبادان دارد و باید در مشهد به مصاف آویژه صنعت برود. مشهدی ها عملکرد خوبی در این فصل داشته اند و هم اکنون در رده ششم جدول قرار دارند و در خانه تیم قدرتمندی نشان داده اند.

مهرام تهران و پتروشیمی نیز در تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت. مهرام در سالن آزادی میزبان مس کرمان است و کار دشواری ندارد و پتروشیمی نیز در همین سالن به مصاف اکسون خواهد رفت.

در ۲ مسابقه بعدی رعد پدافند شهرکرد برابر نیروی زمینی رقابت می کند و شورا و شهرداری قزوین میزبان توفارقان آذرشهر است.

برنامه هفته نوزدهم:

مهرام – مس کرمان

اکسون تهران – پتروشیمی

ذوب آهن اصفهان – شهرداری بندرعباس

آویژه صنعت – نفت آبادان

شیمیدر – شهرداری گرگان

رعد پدافند – نیروی زمینی

شورا و شهرداری قزوین – توفارقان آذرشهر

نظر شما