شناسهٔ خبر: 37602713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی خبر داد:

استقرار دو آشپزخانه مرکزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی که برای ارزیابی شدت حادثه و کمک به سیل زدگان در این استان حضور یافته است از استقرار ۲ آشپزخانه مرکزی و توزیع ۱۰ هزار تخته پتو در مناطق سیل زده خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی گفت: در جلسه‌ای که عصر دیروز با نمایندگان ارگان‌های مختلف برگزار شد؛ نواحی پر خطر و دارای اولویت کمک رسانی و همچنین نیاز‌های اولیه مردم منطقه شناسائی شد.

وی افزود: البسه گرم، پتو و وسایل گرمایشی نیاز اول مردم مناطق سیل زده است، که مقرر شد معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ بیست میلیارد ریال این اقلام را تهیه و در اختیار مردم آسیب دیده نیک شهر قرار دهد.

سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی ادامه داد: برای تامین غذای مردم آسیب دیده و همچنین نیرو‌های جهادی و خدمت رسان مستقر در منطقه دو آشپزخانه مرکزس سیار به منطقه اعزام و به زودی نصب و راه اندازی خواهند شد.

شایان ذکر است، معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی، علاوه بر ماموریت‌های مختلفی که بر عهده دارد از جمله، اشتغال‌زائی و کارآفرینی، در حوادث طبیعی مختلفی که تاکنون در کشور رخ داده همانند، سیل استان‌های گلستان و لرستان در بهار و همچنین زلزله آذربایجان شرقی در آبان ماه امسال به کمک مردم حادثه دیده شتافته است.

نظر شما