شناسهٔ خبر: 37581409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال با برد قعرنشین

تهران- ایرنا- هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال با هفت مسابقه آغاز شد که در جریان این دیدارها مس کرمان قعرنشین لیگ به پیروزی رسید و ۲ مسابقه حساس به وقت اضافه رفت.

صاحب‌خبر -

در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مس کرمان تیم قعرنشین لیگ به مصاف شورا و شهرداری قزوین رفت و توانست با نتیجه ۷۷ بر ۷۱ به بردی خانگی دست پیدا کند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته ۲ تیم نفت آبادان و مهرام تهران در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که رقابت این ۲ تیم مدعی در زمان قانونی برابر شد و به وقت اضافه رسید.

رقابت تیم‌ها همانند بازی دور رفت بسیار نزدیک بود که در پایان وقت قانونی با نتیجه ۸۰ بر ۸۰ تمام شد. در ثانیه‌های پایانی مسابقه اختلاف یک امتیاز به سود میزبان بود و مهرام می‌توانست با کسب امتیاز پیروز مسابقه شود اما شاگردان حماد سامری در دفاع عملکرد خوبی داشتند و تا آستانه پیروزی پیش رفتند اما در نهایت بازی با نتیجه برابر به پایان رسید و وارد وقت اضافه شد.

در دیگر دیدار حساس این هفته پتروشیمی مدعی اصلی قهرمانی در خانه به مصاف شیمیدر قم رفت که این مسابقه نیز در وقت قانونی با نتیجه ۶۴ بر ۶۴ به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد. پتروشیمی در شرایطی برابر شیمیدر به مشکل خورد که مهمانش با چند مصدومیت مواجه بود و ترکیب کاملش را در اختیار نداشت.

در دیگر دیدار هفته هجدهم آویژه صنعت مشهد در تهران به مصاف نیروی زمینی رفت و با نتیجه ۵۳ بر ۴۴ پیروز شد، شهرداری بندرعباس ۸۹ بر ۶۹ رعد پدافند را شکست داد و شهرداری گرگان ۸۲ بر ۴۴ برابر ذوب‌آهن به برتری رسید.

دیدار ۲ تیم توفارقان آذرشهر و اکسون تهران نیز همچنان در حال برگزاری است.

نظر شما