شناسهٔ خبر: 37570068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مطالبه‌ی۶۰۰دانشجو معلم از رئیس فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

مطالبه‌ی۶۰۰دانشجو معلم مشغول به تحصیل در۴۰مرکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از دکتر حمیدرضا حاجی بابایی،رئیس فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به همت قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد، مطالبه‌ی۶۰۰دانشجو معلم مشغول به تحصیل در۴۰مرکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از دکتر حمیدرضا حاجی بابایی،رئیس فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

متن نامه و درخواست بدین شرح است:

ریاست فراکسیون‌ فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی

سلام‌علیکم و رحمه‌الله

با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در امر خطیر پرورش معلم و دانشگاه معلم پرور فرهنگیان بر آن شدیم از اصلی‌ترین مطالبات ۱۰۰هزار دانشجو معلم و آینده‌سازان این مرزوبوم را به عرضتان برسانیم:

از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه‌ی بالغ‌بر ۱۰۰هزار دانشجو معلم جوان در سراسر کشور،اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است.

لازم به ذکر است درحالی‌که حاضر به علت عدم اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان،ماهیانه بالغ‌بر ۸۰۰هزار تومان از حقوق دانشجو معلمان جوان کسر می‌گردد که مصداق کامل بی‌عدالتی و بی‌انصافی است.

از جنابان عالی درخواست می‌گردد با عنایت به بررسی لایحه‌ی پیشنهادی بودجه از سوی دولت در مجلس شورای اسلامی،امر خطیر اختصاص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را در اولویت کاری خود قرار دهید.

رونوشت:اعضای محترم مجمع نمایندگان استان یزد؛ آقایان:امضای دانشجو معلمان جهت استحضار و پیگیری مورد فوق به پیوست تقدیمتان می‌گردد.

دکتر محمدرضا تابش

دکتر سید ابوالفضل موسوی بیوکی

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی

دکتر محمدرضا صباغیان

انتهای پیام/

نظر شما