شناسهٔ خبر: 37568990 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت

تهران- ایرنا- «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز دوشنبه با شرکت در مراسم یادبود قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، با خانواده‌های بازماندگان این سانحه اظهار همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز دوشنبه با پخش گوشه هایی از این مراسم گزارش داد: کانادا مراسم یادبودی را برای ۵۷ شهروند کانادایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار کرد، نخست وزیر کانادا با حضور در این مراسم به خانواده بازماندگان این سانحه تسلیت گفت و وعده اجرای عدالت برای قربانیان را داد.

بنابراین گزارش نخست وزیر کانادا دراین مراسم گفت: هیچ کلامی قادر به کاستن از درد و اندوه شما  نیست.

ترودو گفت که مردم کانادا در کنار خانواده بازماندگان این حادثه قرار دارند و افزود: من برای  از دست دادن عزیزانتان عمیقا متاسفم، این تراژدی هرگز نمی بایست رخ می داد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد که پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. برخی سرنشینان هواپیما اتباع کاناد ایی بودند.

**۱۳۰۲

نظر شما