شناسهٔ خبر: 37568687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولان گلستانی از خانواده دکتر مقصودلو دلجویی کردند

هیئتی متشکل از مسئولان گلستانی از خانواده دکتر مقصودلو، مسافر حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در تهران دیدار و از این خانواده دلجویی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینواگلستان، شب گذشته هیئتی متشکل از آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا، هادی حق شناس استاندار گلستان و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه نینوا با خانواده مقصودلو از مسافران سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله نورمفیدی، سردار معروفی، هادی حق شناس و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه هواپیما به اظهار همدردی با این خانواده پرداخته و تصریح کردند خود را در این غم شریک می‌دانند.
 
سردار معروفی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام همدردی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده مقصودلو گفت: سپاه نینوا به نمایندگی از مجموعه کل سپاه در کنار این خانواده داغدار است و خود را در این غم شریک دانسته و از هیچ کمکی به این خانواده عزیز دریغ نخواهد کرد.
 
هواپیمای مسافربری اوکراینی با ۱۷۶ مسافر صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه حوالی پرند تهران سقوط کرد که ۳ نفر گلستانی بودند.
 
انتهای پیام / ق

نظر شما