شناسهٔ خبر: 37499957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قدردانی استاندار فارس و امام جمعه شیراز از حضور پرشور مردم در مراسم تکریم شهید سلیمانی

irna.ir

در پیام مشترک عنایت‌الله رحیمی و آیت‌الله لطف‌الله دژکام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک مردم شریف و قدرشناس فارس با سلام و تحیات الهی حضور پرشور،

صاحب‌خبر -

در پیام مشترک عنایت‌الله رحیمی و آیت‌الله لطف‌الله دژکام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مردم شریف و قدرشناس فارس
با سلام و تحیات الهی
حضور پرشور، گسترده و عاشورایی آحاد مردم فارس در آیین بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از قدرشناسی و وفاداری را به کارنامه درخشان مردم فارس ضمیمه نمود.
از لحظه نشر خبر شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سید شهیدان مقاومت اسلامی و همرزمان عزیزش و همزمان با آیین تشییع پیکر آن شهدای والامقام، شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس، یکپارچه عزادار و چله‌نشین ماتم کبوتران خونین بالِ به معراج پرکشیده شد.
مراسم مختلف در جای جای استان پهناور فارس به ویژه مراسم روز سه‌شنبه هفدهم دیماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) آیینه قدرشناسی از خدمت بی‌منت و مخلصانه خدمتگزاران صدّیقِ به خدا پیوسته بود و آن جمعیت بی‌نظیر در برابر بزرگی، عظمت و اخلاص شهید سپهبد سلیمانی و شهدای عزیز همرزم ایشان، سر تعظیم و احترام فرود آوردند و یاد و نام این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.
حضور چشمگیر و پرشور مهاجران افغانستانی و عراقی مقیم شیراز در این آیین نیز رنگین کمانی از وحدت و برادری را به نمایش گذاشت.
اینجانبان با احترام و عرض ادب، صمیمانه، مراتب سپاس و قدردانی و تسلیت مجدد خود را به محضر شریف آحاد مردم عزیز و بزرگوار فارس اعلام می‌داریم و از خداوند بزرگ، پایمردی در راه آرمان‌های بلند و الهی شهدای عزیز را مسالت داریم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

در واکنش به این اقدام تروریستی، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شد. 

انتهای پیام

نظر شما