شناسهٔ خبر: 37482894 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یحیی سریع: در کنار آزادگان جهان علیه حضور آمریکا در منطقه ایستاده‌ایم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن تبریک عملیات سپاه ایران علیه پایگاه آمریکایی اعلام کرد در کنار آزادگان جهان علیه حضور آمریکا در منطقه ایستاده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن عملیات موشکی سپاه ایران علیه پایگاه «عین الاسد» آمریکا در عراق را تبریک گفت.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع در ادامه گفت: با تمام آزادگان جهان و در موضعی واحد علیه حضور آمریکا در منطقه و دفاع از ملت و کشورمان علیه حمله آمریکایی-سعودی ایستاده‌ایم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به اقدام آمریکا در ترور سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و همرزمانش بامداد امروز (چهارشنبه) دستکم پانزده فروند موشک به سمت پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق شلیک کرد.

«محمد علی الحوثی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن و دبیرکل کمیته عالی انقلاب یمن هم در واکنش به این موضوع در صفحه توییتر خود نوشت: «آنچه ایرانی‌ها درباره ادامه پاسخ اعلام کردند از مهم‌ترین عوامل بازدارنده است؛ سلاح‌های آمریکایی و دولت این کشور که ملت یمن را می‌کشند در عراق و ... نیز دست به کشتار می‌زنند؛ جنگنده‌های آمریکایی که کودکان، زنان، مردان، قضات، پزشکان، امدادگران و ... را در یمن کشتند همان‌هایی هستند که سلیمانی و المهندس را کشتند».

یک مقام مسؤول در وزارت خارجه سوریه هم از این اقدام ایران دفاع کرد و آن را حق مشروع دانست.

نظر شما