شناسهٔ خبر: 37474781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با هدف تقویت بنیه علمی و تخصصی؛

دوره آموزشی پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار شد

دوره آموزشی"اصول و مبانی پدافند غیرعامل" در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دوره آموزشی با سرفصل عنوانی "اصول و مبانی پدافند غیرعامل" و با دو محور موضوعی "پدافند غیرعامل" و "امنیت سایبری" در بستر ساختار تشکیلاتی این جغرافیای صنعتی برگزار شد. 

ساختار آموزشی مزبور با هدف تقویت بنیه علمی و تخصصی و همچنین ارتقای سطح هوشمندی گروه هدف در مواجهه و مقابله با تهدیدات مختلف اجرایی شده که نتیجه منظور و خروجی مطلوب آن افزایش سطح بازدارندگی ساختاری و انجام اقدامات پیشگیرانه محیطی در هنگام بروز تهدیدات به خصوص تهدیدات انسان ساخت خواهد بود.

این دوره آموزشی با اهتمام نظر مدیرعامل منطقه ویژه و توسط مدیریت حراست این مجموعه صنعتی با تدریس مدرس اعزامی از طرف سازمان پدافند غیرعامل کشور و تیپ مخاطبی و گروه هدف مبنایی مدیران، کارشناسان و کارکنان این اطلس اقتصادی برگزار شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس واقع شده است که به دلیل میزبانی صنایع مختلف به ویژه صنعت بزرگ، راهبردی و تعیین کننده آلومینیوم به عنوان اطلس اقتصادی برجسته در سطح کشور نمودار عینی، صنعتی و بافتی پیدا کرده که بنا به مبانی رویکردی، عملکردی و فعالیتی سطوح مختلف تشکیلاتی این مجموعه صنعتی به ویژه مدیران ارشد آن و به منظور صیانت و حفاظت از دارایی های این جغرافیای صنعتی نظیر منابع انسانی، موقعیت های زیرساختی، فرصت های سرمایه ای و اقتصادی و مزیت های پیمانی واقع در محیط، اقداماتی حائز اهمیت و اثربخش در حوزه پدافندی و در عرصه نظری و اجرایی در حال فعالیت گذاری است.

شایان ذکر است این دوره آموزشی یک روزه روز سه شنبه (۱۷ دی) و در این سطح  برای نخستین بار در مناطق ویژه  اقتصادی برنامه‌ریزی شد که شرکت کنندگان در این دوره ، اطلاعات و مباحث ارائه شده را مثبت ارزیابی کردند.

نظر شما