شناسهٔ خبر: 37466609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اعزام آمبولانس‌ها و بالگرد هلال احمر به محل سقوط هواپیمای اوکراینی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مرتضی سلیمی» روز چهارشنبه با اعلام این مطلب گفت: با کسب خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تشکیل و دستور لازم برای اعزام یک فروند بالگرد امداد هوایی از سازمان امداد و ۱۰ دستگاه آمبولانس هلال احمر از استان تهران به محل حادثه صادر شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیروهای اعزام سریع هلال احمر به محل وقوع این سانحه رسیده و در حال ارزیابی اولیه و بعدی حادثه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی هستند.

رییس سازمان امداد و نجات توضیح داد: اخبار اولیه حاکی است این هواپیما که عازم کیف پایتخت اوکراین بوده ۱۷۰ مسافر و خدمه داشته است.

سلیمی اضافه کرد: این هواپیما حد فاصل پرند و شهریار سقوط کرده است.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از سقوط یک هواپیمای مسافربری( بویینگ ۷۳۷)‌ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما