شناسهٔ خبر: 37449847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اینجا آبادان است به وقت دلدادگی

اقتصاد ایران: مردم شهر آبادان که هنوز حسرت به آغوش کشیدن پیکر سردار مقاومت و هم‌رزمانش در دل هایشان حک شده، آمده‌اند تا با فرمانده حشد الشعبی و یار سردار دل‌ها خداحافظی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اینجا آبادان است، شهر خون شهر مقاومت و ایستادگی، شهر شهادت؛ اینجا میعادگاه عاشقان حسینی است. امروز مردم آبادان و خرمشهر و سراسر ایران به سردار سلیمانی‌هایشان می نازند. اینجا آبادان است به وقت دلدادگی.

شاید پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش، به آبادان نرسید ولی این چشم انتظاری و حسرت به آغوش کشیدن دیدار یار در آخر با وداع با پیکر پاک شهید مجاهد ابومهدی المهندس، رقم خورد. ‌

لحظاتی پیش پیکر پاک شهید مجاهد ابومهدی المهندس که در حادثه تروریستی آمریکای جنایتکار در کشور عراق به شهادت رسیده‌اند به شهر آبادان شهر ایستادگی و مقاومت وارد شد.

امروز مردم شهر آبادان که هنوز حسرت به آغوش کشیدن پیکر سردار مقاومت و هم‌رزمانشان در دل هایشان حک شده، آمده‌اند تا با فرمانده حشدالشعبی و یار سردار دلها خداحافظی کنند؛ همه آمده اند، پیر و جوان، کودک و خردسال.

پیکر این شهید والامقام قرار است بعد از طواف از آرامگاه مطهر سید عباس واقع در ایستگاه 12 آبادان به‌سمت دانشگاه علوم و فنون خرمشهر و از آنجا به سمت شلمچه تشییع و مراسم وداع انجام شود.

حضور بسیار گسترده مردم از اقشار، طیف‌ها و طوایف مختلف در مسیر ایستگاه ۱۲ از ساعت‌ها قبل آغاز شده است و همچنان بر آن افزوده می‌شود. زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه آمدند تا بار دیگر ضمن قدرشناسی و عرض ارادت خود نسبت به این شهید بزرگوار، یار هم رزم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با آرمان شهدا تجدید عهد دوباره کنند.

 

 

قطعا این حضور پرشور و آگاهانه  مردم آبادان و خرمشهر و سراسر ایران عزیز، زمینه تحقق انتقام سختی که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می‌کند.

 بسیاری از مردم با در دست داشتن «پلاکاردهای قاسم سلیمانی‌ها در راه‌ هستند»، معتقدند که راه سردار همچنان ادامه دارد.

 مردم با دردست داشتن تصاویر شهدای مقاومت با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و خواستار انتقام سخت خون این شهدا هستند.

گزارش از سمیرا نعیمی

انتهای پیام/72058/ر

برچسب‌ها:

نظر شما