شناسهٔ خبر: 37444808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بن‌علوی: برای ایجاد ثبات حقیقی در منطقه تلاش می‌کنیم

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه سلطان‌نشین عمان گفت: در تماسی که آمریکایی‌ها دائما با ما دارند به دنبال کاهش تنش هستند. همه ما دوشادوش تلاش خواهیم کرد که به این منطقه برای برپایی ثبات حقیقی کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

یوسف بن‌علوی روز سه‌شنبه در افتتاحیه نشست مجمع گفت و گوی منطقه‌ای تهران که در دفتر مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا به برادر عزیزم محمدجواد ظریف به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی تسلیت عرض می‌کنم.  
وی افزود: ما اکنون در مصیبت بزرگی هستیم که همه را تحت تاثیر قرار داد. سردار سلیمانی خدمات زیادی داشت و از خداوند می‌خواهیم او را گرامی بدارد و همچنین همه شهدا را رحمت کند.  
وزیر امور خارجه سلطان‌نشین عمان بیان کرد: خوشحال هستم که در این تلاش مشترک «مجمع گفت‌ وگوی تهران» به منظور تحقق امنیت و صلح در منطقه  شرکت می‌کنم و مطمئن هستم ایران در راستای امنیت گام برمی‌دارد و دائما این تلاش‌ها را انجام داده و ما در پادشاهی عمان با این کشور شریک هستیم. این همکاری تاکنون مهمترین اقدامات را محقق کرده است.  
بن‌علوی یادآور شد: بنابراین این تلاشی است که تحقق پیدا کرده و اگر حکمت رهبر ایران نبود محقق نمی‌شد و ما معتقد هستیم که این تلاش و این حکمت همچنان ادامه دارد. آنچه ما با آن روبرو هستیم در آینده با حکمت و درایت رهبری ایران محقق خواهد شد.  
وی ادامه داد: در تماسی که آمریکایی‌ها دائما با ما دارند و به دنبال کاهش تنش هستند همه ما دوشادوش تلاش خواهیم کرد که به این منطقه برای برپایی ثبات حقیقی کمک کنیم.

ادامه دارد...

نظر شما