شناسهٔ خبر: 37444292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یوسف بن‌علوی در نخستین مجمع گفتگوی تهران:

ایران در راستای امنیت گام برمی‌دارد

وزیر امور خارجه سلطان نشین عمان گفت: مطمئن هستم ایران در راستای امنیت گام برمی‌دارد و دائما این تلاش‌ها را انجام داده و ما در پادشاهی عمان با این کشور شریک هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یوسف بن‌علوی در افتتاحیه مجمع گفتگوی تهران، افزود: ابتدا به برادر عزیزم وزیر محمدجواد ظریف به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت عرض می‌کنم.

آقای بن علوی ادامه داد: ما اکنون در مصیبت بزرگی هستیم که همه را تحت تاثیر قرار داد، سپهید شهید سلیمانی خدمات زیادی داشت و از خداوند می‌خواهیم او را گرامی بدارد و همچنین همه شهدا را رحمت کند.

وی افزود: خوشحال هستم که در این تلاش مشترک «مجمع گفت‌و‌گوی تهران» به منظور تحقق امنیت و صلح در منطقه شرکت می‌کنم و مطمئن هستم ایران در راستای امنیت گام برمی‌دارد و دائما این تلاش‌ها را انجام داده و ما در پادشاهی عمان با این کشور شریک هستیم، این همکاری تاکنون مهمترین اقدامات را محقق کرده است.

آقای بن‌علوی همچنین گفت: بنابراین این تلاشی است که تحقق پیدا کرده و اگر حکمت رهبر ایران نبود محقق نمی‌شد و ما معتقد هستیم که این تلاش و این حکمت همچنان ادامه دارد، آنچه ما با آن روبرو هستیم در آینده با حکمت و درایت رهبری ایران محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در تماس که آمریکایی‌ها دائما با ما دارند، به دنبال کاهش تنش هستند، همه ما دوشادوش تلاش خواهیم کرد که به این منطقه برای برپایی ثبات حقیقی کمک کنیم.

نظر شما