شناسهٔ خبر: 37443705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیکر شهید ابومهدی المهندس وارد فرودگاه آبادان شد

irna.ir

به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید ابومهدی قرار است به زیارتگاه سیدعباس آبادان منتقل و پس از تشییع و وداع به سمت خرمشهر برده شود. پیکر این شهید

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید ابومهدی قرار است به زیارتگاه سیدعباس آبادان منتقل و پس از تشییع و وداع به سمت خرمشهر برده شود.

پیکر این شهید والامقام سپس از میدان شهید ستاری تا میدان دانشگاه علوم و فنون دریایی و پس از آن تا پل قدیم به سمت میدان مقاومت خرمشهر تشییع خواهد شد.

پیکر شهید ابومهدی المهندس پس از بدرقه عشایر و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر به مرز شلمچه منتقل می‌شود تا تحویل مقام‌های عراقی شود.

پیکر شهید سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس که در حمله جنایتکارانه بامداد جمعه آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند، پس از تشییع در کاظمین، کربلا و نجف، به ایران منتقل شد، و آیین تشییع و وداع با آنها در خوزستان ، مشهد الرضا، تهران و قم برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته بر پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمانش  نماز میت اقامه کردند و سپس پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع شد تا به قم انتقال یابد.

تشییع باشکوه پیکر سپهبد قاسم سلیمانی هم اکنون درزادگاهش کرمان در حال برگزاری است.

سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد: پیکر شهید "ابومهدی المهندس" به همراه یکی از شهدای الحشد الشعبی برای انجام آزمایش «DNA» به ایران منتقل شده است.

براین اساس پیکرمطهر شهید ابومهدی المهندس قرار است برای خاکسپاری در وادی السلام به نجف اشرف برگردانده شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت و چند همرزم آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود که در پی این اقدام تروریستی آمریکا، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام

نظر شما