شناسهٔ خبر: 37419124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| تداوم پروازهای فرودگاه سمنان

مدیر فرودگاه سمنان از تداوم پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه سمنان با حمایت مردم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «چرا پروازهای دائمی فرودگاه سمنان آغاز نمی‌شود؟» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در بخش از این سوژه آمده است: «فرودگاه مرکز استان عملیاتی نشده و نمی‌دانیم چرا این وضعیت فقط برای فرودگاه سمنان است؟ با کمال تأسف همچنان باید اذعان داشت که سمنان تنها مرکز استانی که فرودگاه عملیاتی ندارد»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

حسین شجاعی، مدیر فرودگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به برقراری پروازهای رفت و برگشت از این فرودگاه که در هفته‌های اخیر با حمایت مردم تداوم پیدا کرده است، ریز برنامه پروازهای فرودگاه سمنان را هم اعلام کرد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام‌شده، پرواز سمنان به مشهد مقدس در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود و این پرواز باید با استقبال بیشتری از مردم همراه شود.

مدیر فرودگاه سمنان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از نیمی از صندلی‌های هواپیمای ATR72 که ظرفیتی معادل ۶۵ نفر دارد، تکمیل می‌شود و مردم باید برای تداوم پروازها از فرودگاه سمنان حمایت‌های بیشتری داشته باشند.

به گزارش فارس؛ قیمت بلیت پرواز سمنان- مشهد به ازای هر نفر، حدود 360 هزار تومان تعیین شده که این امر پاره‌ای از نارضایتی‌ها را در مردم سمنان به وجود آورده است؛ چراکه قیمت پرواز تهران- مشهد در فاصله بیشتری، حدود 200 هزار تومان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

نظر شما