شناسهٔ خبر: 37412352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۱۵ دی/

آغاز بارندگی ها از چهارشنبه

از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و در اواخر وقت در استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی سبب بارش برف و باران می شود.

صاحب‌خبر -

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی روزهای آینده به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز عمده فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور در برخی نقاط استان های بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد به صورت بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط سردسیر و مرتفع کرمان به صورت بارش برف خواهد بود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی نیز بارش باران و وزش باد و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

 

وی ادامه داد: در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب و برخی نقاط استان های اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ داد داد.

 

ضیاییان با بیان اینکه روز دوشنبه ( 16 دی) در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، گفت: در غرب استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی نیز تا ظهر دوشنبه بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز سه شنبه تا ظهر چهارشنبه جوی آرام در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با غبار محلی همراه خواهد بود.

 

وی یادآور شد: از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و در اواخر وقت در استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت و در مناطق جنوب سبب رعد و برق خواهد شد.

 

ضیاییان گفت: روز پنجشنبه در نیمه غربی کشور و از بعدازظهر علاوه بر نیمه غربی، در نیمه شرقی کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان بارش ادامه خواهد داشت.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران فردا ( دوشنبه 16 دی) صاف پیش بینی می شود  و دمای هوا در سردترین زمان منفی 2 درجه خواهد بود.

 

 

 

نظر شما