شناسهٔ خبر: 37408082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تمهیدات آتش‌نشانی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تمهیدات ویژه این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، درباره تمهیدات این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در پایتخت اظهار کرد: دو مراسم در تهران برگزار خواهد شد که اولین آن در روز یکشنبه (۱۵ دی ماه ۹۸) در مصلی تهران و مراسم دوم هم که برگزاری تشییع پیکر شهدا در روز دوشنبه (۱۶ دی ماه ۹۸) است و سازمان آتش‌نشانی در هر دور مراسم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: برای مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی که از ساعت ۱۹ در مصلی تهران برگزار خواهد شد، ۱۵۰ آتش‌نشان در ۲۵ نقطه حضور خواهند داشت و ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۱۸ دستگاه خودروی سنگین و ۱۲ موتورسیکلت در بخش‌های داخلی مصلی تهران و بزرگراه‌های اطراف آن مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: برای مراسم تشییع نیز برنامه ویژه‌ای داریم و ۱۸۰ پرسنل آتش‌نشانی در ۶۰ نقطه از ساعت ۶ صبح در محدوده میدان انقلاب تا میدان آزادی حضور خواهند داشت. ۷۵ دستگاه خودرو شامل ۳۸ دستگاه خودروی سنگین، ۷ خودروی سبک و ۳۰ موتورسیکلت در مکان‌های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

ملکی گفت: آتش‌نشانان تا پایان مراسم در خیابان‌ها حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما