شناسهٔ خبر: 37405830 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا؛

ایران اسلامی شاهد دومین تشییع باشکوه خواهد بود

مهسا شمس

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، بعد از تشییع پیکر امام خمینی(ره) یک تشییع پیکر پر شکوه و با عظمت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ادیانی به مناسبت شهادت مظلومانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در جمع کارکنان ستاد ساعس ناجا گفت: واقعاً امثال سردار سلیمانی‌ها حیف هستند که بمیرند. مزد مجاهدت‌های آنان این است که شهید شوند. ایشان ۴۰ سال شبانه روز مجاهدت کرد. قطعاً آثار و برکات شهادت ایشان بیشتر است.

وی افزود: برای درک و عظمت این مجاهدت باید پیام مقام معظم رهبری را با دقت خواند. در بیان تسلیت ایشان، واژه واژه آن حساب شده و خطاب به ملت ایران بود. شروع آن با جمله خبری سردار بزرگ و انقلاب اسلامی آسمانی شد. همه پیام‌های تسلیت مقام معظم رهبری را ببینید، هیچکدام مانند پیام تسلیت ایشان به حاج قاسم سلیمانی نبود. اول پیام ایشان این بود: این حادثه یک ملتی را داغ دار کرد. ایشان را نمونه عالی و تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی (ره) تعبیر کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: آن چیزی که می‌تواند آن رنج را بر مردم و رهبری کم کند، آن آرمانی است که این شهید، خونش را برای آن داده است. یعنی پاسداری از ارزش‌های انقلاب.
ما در شرایط بسیار حساسی از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم. این عمل آمریکا از روی استیصال است.

ادیانی گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمود جهان مقاومت و همه آزادگان، خونخواه او است، مانند حکم امام در مورد سلمان رشدی است. یعنی به همه فرمان آتش به اختیار دادند. آمریکایی‌ها می‌روند و به جهنم می‌پیوندند ولی سردار سلیمانی و شهدا می‌مانند و ماندگار می‌شوند.

وی ادامه داد: ما در این شرایط از کشور و جهان، مخصوصاً بعد از حوادث آبان و… به یک خون مقدس لازم داشتیم که یک ملتی را به حرکت در بیاورد. این خون، خون سید الشهدای بچه‌های جنگ و جبهه یعنی حاج قاسم سلیمانی بود. این خون باعث یک حرکت و جوشش در عرصه داخلی و بین المللی خواهد شد. از خصوصیات بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که از تعریف و تمجید متنفر بود. به معنای واقعی به خانواده عصمت و طهارت و بچه سیدها عشق می‌ورزید.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه در مورد جانشین برحق شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند: سردار قاآنی فرد بسیار مناسبی برای جانشینی حاج قاسم سلیمانی است. ایشان ستاره‌ای هستند که در زمان وجود خورشید دیده نشدند. بنده معتقدم که تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، بعد از تشییع پیکر امام خمینی (ره) یک تشییع پیکر پر شکوه و با عظمت خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم ملت ایران به برکت این روح مقدس، زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل را جشن بگیرند و نیروهای غیبی مانند ابابیل بر سر دشمنان فرود بیاید و ان شالله قبل از دفن این شهید، دل مردم با ضربه سختی که آمریکا خواهد خورد تسلی پیدا کند.
 

نظر شما