شناسهٔ خبر: 37405808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی:

آیین وداع با سردار شهید سلیمانی دوشنبه برگزار می‌شود

کرمان - مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی از برگزاری آئین وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دوشنبه شب خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی صدفی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عالیقدر سردار سرافراز جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین پورجعفری اظهار کرد: ستاد تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و شهید حاج حسین پور جعفری تشکیل شده است.

صدفی از تشکیل کمیته‌های ۱۵ گانه خبر داد و افزود: همه اقشار مختلف مردم در قالب کمیته‌ها برنامه‌های خودشان را برگزار می‌کنند.

وی گفت: مراسم عزاداری صبح‌ها از ساعت ۹ تا اذان ظهر و بعدازظهرها از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه تا نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود که این مراسم تا روز دوشنبه ادامه دارد.

صدفی ادامه داد: آئین وداع دوشنبه شب در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های روز سه شنبه گفت: علیرغم اینکه ساعت تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۷ و ۳۰ دقیقه صبح اعلام شده است اما باز هم ضمن عذرخواهی از مردم؛ با توجه به اینکه همه استان‌ها خواهان حضور پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در استان‌هایشان هستند؛ احتمال تغییر در ساعت وجود دارد و ساعت قطعی مجدداً اعلام می‌شود.

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی با اشاره به اینکه قطعاً آئین تشییع در کرمان روز سه شنبه برگزار می‌شود و مردم آمادگی داشته باشند، افزود: پیام خون سردار شهید سلیمانی «وحدت و انسجام بین مردم»، «استکبارستیزی» و «شکست تمامیت دنیای استکبار از آمریکا تا اسرائیل و هم پیمانان آنها» است.

وی با تاکید بر اینکه ساعت دقیق آئین تشییع اعلام می‌شود، گفت: در جلسه امشب «برنامه های بعد از تشییع» جمع بندی و تا فردا اعلام می‌شود.

صدفی با اشاره به اینکه بنده از اول انقلاب و همچنین بعد از جنگ به عنوان خادم در برگزاری مراسم خدمت رسانی می‌کردم، اظهار کرد: با این سابقه کاری تا کنون بعد از رحلت امام خمینی (ره) هیچ مراسم دیگری را ندیده‌ام که مردم اینگونه بی تاب و بی قرار باشند.

وی گفت: همه اقشار مختلف مردم و جریان‌های سیاسی برای حضور گسترده در آئین تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده هستند.

نظر شما