شناسهٔ خبر: 37400692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بیانیه دادگستری استان آذربایجان شرقی بمناسبت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

دادگستری استان آذربایجان شرقی بمناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

بیانیه دادگستری استان آذربایجان شرقی بمناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

بسم‌ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيه فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبديلًا

حاج قاسم سلیمانی الگوی اخلاق و اخلاص بود که عمری را به سربازی ولایت و دفاع از کیان ملّت و امنیت مردم ایران گذراند. او مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود که پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های تکفیری، در پی حمله جنایتکارانه آمریکای خونخوار به فیض عالی شهادت رسید.

یقیناً شهادت مظلومانه و خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید و از هر قطره خونش، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید تا خواب را از چشم دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان برباید.

اینجانب شهادت ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن شهید و صبر جزیل برای خانواده معزز را مسألت دارم.

همچنین دادگستری استان آذربایجان شرقی بمناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا ۖ فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ

از آسمان عرفان، تابنده گوهری رفت وز کنج علم و ایمان، ارزنده گوهری رفت

سرباز پیشتــــازی از خیل عشق بازان از صفـحه شجاعت یکتــا دلاوری رفت


به دنبال استیصال و ناامیدی دشمنان خبیث بخاطر شکست‌های مداوم و زنجیره‌ای در منطقه راهبردی غرب آسیا، علیرغم ارتکاب جنایت‌های متعدد و طراحی توطئه‌های مکرر برای رهایی از باتلاق خود ساخته، «بامداد روز جمعه ۱۳ دی ۹۸» عالم اسلامی شاهد حمله هوایی بزدلانه نیرو‌های خبیث و تروریستی آمریکا به خودروی حامل سردار حاج قاسم سلیمانی، همراهان و جمعی از فرماندهان حشدالشعبی عراق از جمله قائم مقام نیرو‌های حشد الشعبی، مجاهد بزرگ «ابوالمهدی المهندس» و شهادت افتخار آمیز آنان بود؛

آمریکا تصور کرده است که با شهادت سردار بزرگ خدشه‌ای در حرکت نیرو‌های مسلح کشور و توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی پیش خواهد آمد. به تعبیر امام خمینی (ره) «هر پرچمی که از دست توانای سردار بیفتد سردار دیگری آن را بر خواهد داشت» آمریکا بداند که حمله به یکی از مهمترین ارکان نظامی کشور بزرگترین خطای راهبردی آن کشور در منطقه غرب آسیا بوده و رهایی آمریکا از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی نخواهد بود.


بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتقام سخت در انتظار جنایتکاران است؛ که در زمان و مکان مناسب به دست منتقمین خون سردار سلیمانی پاسخ داده خواهد شد. بدون تردید خط جهاد و مقاومت ادامه داشته و هر روز تنومندتر و شکوفاتر خواهد شد. پیروزی قطعی از آن مجاهدان این راه مبارک است و جنایتکاران و حامیان آن‌ها در هر سطحی بدانند که این اقدامات کور و بزدلانه، اراده جمهوری اسلامی ایران را در عرصه مقاومت قوی‌تر و تلخکامی آنان را شدید‌تر خواهد کرد.


شهادت آن اسوه خط اول جهاد و مقاومت اسلامی، به‌همراه مجاهد بزرگ اسلام، آقای ابومهدی المهندس و همراهان عظیم الشأن ایشان را خدمت آقا امام زمان ارواحنا فداه، نایب‌برحقش امام المسلمین، فرمانده معظم‌کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، خانواده معظّم و معزز آن شهیدان سرافراز، عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و از پیشگاه رب‌الشهداء برای آن مجاهدان نام‌آور، علو درجات واسعه و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌داریم.

دادگستری کل استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

نظر شما