شناسهٔ خبر: 37381084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی شهادت سردار جبهه مقاومت و ابر مرد جبهه های ایثار را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در پیام تسلیت " فریدون فدایی دولت" آمده است: 

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

آسمانی شدن سردار رشید اسلام، سرباز فداکار ایران اسلامی و جهادگر روزهای سخت شهید "حاج قاسم سلیمانی" را به محضر حضرت ولیعصر عج، مقام عظمای ولایت، مردم داغدار ایران و همه  آزادگان و حق خواهان جهان تسلیت  عرض می نمایم.

دیری نخواهد پایید که شراره خشم ملت انقلابی ایران دامن جنایتکاران و ستمگران افزون طلب و متجاوز را خواهد گرفت و بار دیگر شهادت  سرمنشا حرکتی امید آفرین و رهایی بخش خواهد شد.

وصال این شهید سرافراز به قرب الهی که برای عزتمندی ایران اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نداشت و در بحرانی‌ترین شرایط پیشگام  مجاهدان و رزمندگان بود در واقع تحقق  آرزوی دیرینه اش بود.

سردمداران نظام سلطه که  وجود نظامی مستقل و متکی به مردم را بر نمی تابند با چنین  اقدامات مذبوحانه در  تلاشند تا اراده مردم ایران و جبهه مقاومت را برای ایستادگی بر مواضع بحقشان  سست کرده و مانع از الگو پذیری سایر ملت ها از این جریان ارزشمند هویت بخش و تمدن ساز شوند.

بدون تردید این جنایت بدون پاسخ  نخواهد ماند و انتقامی سخت از استکبار و اذناب آنها گرفته خواهد شد.

به عنوان فعالین عرصه صنعت وظیفه مندیم با مجاهدت برای  خودکفایی و استقلال اقتصاد ملی  حرکت نماییم و در این مسیر سردار شهید  ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی و سایر  مجاهدان شهید  الگوی  جهادگران صنعتی خواهد بود.

روح همه شهدای اسلام و ایران اسلامی قرین رحمت الهی باد.

برچسب‌ها:

نظر شما