شناسهٔ خبر: 37380184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خوزستان اولین میزبان پیکر شهید سردار سلیمانی

خوزستان میزبان پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در نخستین منزلگاه خود راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در اهواز است.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین

غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان در خصوص جزئیات تشییع پیکر سردار دلها در اهواز، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، از میدان‌مولوی به سمت چهار راه نادری اهواز تشییع خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور فردا یکشنبه کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تعطیل اعلام شد. تعطیلی باقی شهرستانها نیز به فرمانداران و شورای تامین آنها واگذار شده است.

شریعتی ادامه داد: از همه اقشار مختلف استان اصناف و بازاریان، تولیدکنندگان، کارگران، کارمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، عشایر و قبایل عرب و بختیاری و همه برادران و خواهران و عزیزان دعوت می کنم در این مراسم جهت باشکوه تر برگزار شدن آن شرکت کنند.

شریعتی تاکید کرد: مردم خوزستان همیشه نشان داده اند که قدردان مجاهدین فی سبیل الله و سربازان فداکار اسلام و انقلاب و کشور بوده و خواهند بود.

استاندار خوزستان یادآور شد: سردار سلیمانی علاوه بر اقدامات ملی، مرزهای ایران را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای رسمی برد تا این کشور از گزند دشمنان در امان باشد و جان خود و همرزمانش را به خطر انداخت تا اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان در امنیت و آسایش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما