شناسهٔ خبر: 37378149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام رییس سازمان مدیریت بحران کشور در پی شهادت سردار سلیمانی؛

نام سردار سلیمانی زمزمه هر روز پیر و جوان و کودکان مظلوم منطقه بود

رییس سازمان مدیریت بحران کشور شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار اسبق کرمان به شرح زیر است:‌

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


دست تقدیر، فرماندهی دلاور ولایتمدار و جان برکفی از خط مقدس و سرخ محور مقاومت را از ما گرفت. سردار حاج قاسم سلیمانی که عمود محبت و ارادتش خیمه دلهایمان را برافراشته بود و یاد و نام و ذکرش زمزمه هر روز پیر و جوان و کودکان مظلوم منطقه بود. سردار سرلشکری که آوازه رشادت هایش و هیمنه مجاهدت هایش در مبارزه با تروریست‌های تکفیری- آمریکایی؛ شیطان بزرگ را برای طراحی ترور ناجوانمردانه‌اش ترغیب کرد و این امر بی‌بدیل را به فیض عظمای شهادت رساند.
اینجانب به‌ واسطه توفیق خدمتگذاری مردم شریف و ولایتمدار کرمان از نزدیک با این مرد فرزانه پیرو محض ولایت و تشنه برقراری امنیت آشنایی داشتم و شهادت می‌دهم لباس فاخر شهادت برازنده قامت استوار او و خط سرخ شهادت تنها مسیر سعادتش بود که به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

این سلمه عظیم و غم مُعظم را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران اسلامی، تمامی ملل مظلوم جهان، مردم نجیب و قهرمان پرور کرمان و بیت محترم حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و رجاء واثق دارم که خون پاک و پیکر صد چاک سردار سرافراز که به تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در دشت بلا بر زمین افتاد، برخواهد خاست و دامان ناپاک تمامی خناسان و مستکبران جهان به ویژه آمریکا ، اسراییل و اذنابشان را به مدد سربازان حریم ولایت و رهروان قاسم سلیمانی شیفته شهادت، خواهد گرفت و دیری نخواهد پایید که طومار خباثت هایشان در جهان را درهم خواهد پیچید. بعون الله.»


انتهای پیام

نظر شما