شناسهٔ خبر: 37377659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

خجسته در پیامی در پی شهادت سردار سلیمانی:

حاج قاسم انتظار شهادت می کشید

نایب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح بلند مالک اشتر دوران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با استکبار و افراط و دفاع از مستضعفان عالم به همرزمان شهیدش پیوست و حسرت بازماندگان از قافله شهیدان را افزون ساخت.

شهادت ایشان که سرداری عالیقدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان، تکفیری ها‌، تروریست ها و آمریکا و اسرائیل خون خار به عنوان حامی تمامی جریانات تروریسیتی منطقه بود، ضایعه ای عظیم برای جبهه مقاومت و در عین حال پشتوانه ای برای پیروزی نهایی و استمرار مسیر مقاومت و شهادت است.

آمریکای جنایتکار در عملیات تروریستی شب گذشته از تمامی خطوط قرمز بین المللی عبور کرده و باید بداند در مقابل مقاومت ملت استکبار ستیز ایران هرچه خون ریخته شود ملت ایران بیدارتر می شود و قطعا درد و حسرت ما از این واقعه به شور وخشم علیه دشمنان تبدیل خواهد شد.

اینجانب بر خود واجب می دانم رجعت ملکوتی آن پاسدار حق و حقیقت و یادگار عالی مقام دفاع مقدس و مجاهد بزرگ اسلام حاج ابومهدی مهندس را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، نیرو‌های مسلح و همرزمان، امت شهید پرور ایران و خصوصا به خانواده عزیز و ارزشمند این شهیدان عالی مقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای آنان رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

امیر خجسته

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

نظر شما