شناسهٔ خبر: 37374314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز بارش‌ها از امروز

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از امروز شنبه ۱۴ دی ماه تا سه روز آینده بیشتر مناطق کشور بارانی است که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز سامانه بارشی به جز در جنوب سیستان و بلوجستان و مناطق جنوبی هرمزگان در دیگر نقاط کشور فعال است که موجب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود که مناطق سردسیر و مرتفع بارش‌ها به شکل برف پیش بینی کمی شود.

امروز شدت بارش در فارس، غرب چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان و نیمه غربی کرمان خواهد بود، فردا این سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و موجب بارندگی در نیمه شرقی و شرق سواحل خواهد شد.

فردا در جنوب کرمان، جنوب فارس، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش‌ها شدیدتر است و دوشنبه فعالیت این سامانه فقط در جنوب شرق خواهد بود که می‌تواند موجب وزش باد و و کاهش دما شود و به تدریج اوایل وقت دوشنبه این سامانه از کشور خارج خواهد شد.
 
برف و باران در تهران
 
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز به تدریج آسمان تهران ابری می‌شود و از بعدازظهر امروز بارش‌ها آغاز خواهد شد که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

به علت کاهش دما فردا احتمال بارش برف همراه با باران در سطح شهر تهران دور از انتظار نیست.

کمترین دمای امروز صبح تهران ۴ درجه بالای صفر بود و بیشترین دما ظهر امروز به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

همچنین بجنورد با دمای ۶ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
 
 
<div id="video-display-embed-code_261226" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/758235/261226?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما