شناسهٔ خبر: 37361082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار سلیمانی خود را وقف قرآن و اسلام کرد

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس گفت: سردار سلیمانی مدافع آرمان‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود و خود را وقف اسلام و قرآن کرد.

صاحب‌خبر -

آخوند عبدالباسط نوریزاد امروز در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: سردار سلیمانی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.
وی افزود: وی دلسوز و حامی مستضعفان و مظلومان جهان به ویژه مسلمانان بود و برای آزادی آنها بسیار تلاش کرد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی توسط آمریکا ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند در منطقه نفوذ کرده و به کشور ایران تجاوز کند.
وی خاطرنشان کرد: سربازان امام زمان (عج)، بسیجیان و سپاهیان این اشتباه بزرگ آمریکا را بی‌جواب نخواهند گذاشت و انتقام سردار مبارز را از جنایتکاران می‌گیرند.
آخوند نوریزاد با محکوم کردن جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی گفت: ما علما و مردم اهل سنت کشور به ویژه استان گلستان و گنبدکاووس این عمل جنایتکارانه را به شدت محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به این جنایت رسیدگی کنند.
وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی راه امام حسین (ع) بود، افزود: سردار سلیمانی پیرو امام حسین (ع) بود و راه ایشان را ادامه داد و ما هم اعلام می‌کنیم مسیر و راه سردار اسلام هیچگاه از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/2307/

نظر شما