شناسهٔ خبر: 37359211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جریان مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نمی‌شود

امام جمعه بابل گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند امنیتی که در منطقه از دست دادند با شهادت این شهید گرانقدر از بین خواهد رفت، اما این طور نیست این تازه حرکتی که شما انجام دادید آغاز حرکتی شد که با شکوه تر از گذشته خواهد شد و ضربه نهایی را برسر شما فرود خواهد آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: در آستانه ایام فاطمیه سفره این خانم را در منازل خودتان در این ایام باز کنید از جمله عواملی که می‌تواند تخریب‌ها را از فضای جامعه بردارد همین مجالس است، تاکید می‌کنم اقامه عزا خانم فاطمه(س)را در منازل برپا کنید.

وی با اشاره به اینکه وجود مبارک حضرت زهرا(س) الهام بخش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرانقدر بود، افزود: با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خسارتی سنگین بر این ملت به بار آمد که به محضر مبارک امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترمشان، برادران سپاه و دلدادگان این شهید تسلیت عرض می‌کنم.

 امام جمعه بابل با بیان اینکه برادری عزیز، سرمایه‌ای بزرگ و سرباز ولایت را از دست دادیم، تصریح کرد: اگر ایشان در حادثه‌ای غیر شهادت از دنیا می‌رفت برایش خیلی کوچک بود، خدای متعال به خاطر مجاهدتش این توفیق را نصیب ایشان کرد، شهادت وی یادآور سردار بزرگ امیرالمومنین، مالک اشتر است، از توصیفات امام علی(ع) در مورد مالک فرمودند که چه مالکی بود اگر یک کوه بود یک کوه منحصر به فرد بود هیچ رونده‌ای نمی‌توانست به ایشان برسد، اگر ما همچین مطالبی را برای این شهید بزرگوار بگوییم مبالغه نکردیم.

روحانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و بعدش مخصوصا در جریان مدافع حرم از این کشور به آن کشور هیچ وقت از جدال با دشمن عقب نیامد، بر دشمنان از لهیب آتش سخت تر بود، چرا دشمن درصدد این بود که ایشان را به شهادت برسانند؟ چون از ایشان می‌ترسید.

این مسؤول با بیان اینکه برجسته‌ترین فرماندهان می‌گفتند ما می‌خواهیم ایشان را از نزدیک ببینیم، یادآور شد: تمام طرح‌های دشمن برای خلق داعش که با هزینه فراوان به وجود آمد تا با جنگ مذهبی، در منطقه آتش افروزی کنند با زحمات این شهید گرانقدر نقش برآب شد.

وی ادامه داد: این بدبخت‌ها خیال می‌‌کنند افرادی مثل این شهید بزرگوار را بردارند مقاومت‌ها متوقف شده به این امید که انقلاب اسلامی فرو می‌ریزد، اما اینها کور خواندند، اینها خدمتگزاران و سربازان انقلاب اسلامی بودند، تا مقاومتی‌ها ریشه شما را  از بین نبرند و خشک نکنند دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

وی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند امنیتی که در منطقه از دست دادند با شهادت این شهید گرانقدر از بین خواهد رفت، اما این طور نیست این تازه حرکتی که شما انجام دادید آغاز حرکتی شد که با شکوه تر از گذشته خواهد شد و ضربه نهایی را برسر شما  فرود خواهد آورد.

امام جمعه بابل افزود: آقای ترامپ اطلاعیه داد ما برای اینکه نظامی‌های کمتری از ما کشته شود این سردار را به شهادت رسانیدیم ولی من می‌گویم که انتقام‌ها قوی‌تر می‌شود و مصمم‌تر خواهیم شد، آنقدر آمریکایی‌ها کشته شوند که شما از این کار خبیثتان دست بکشید.

روحانی از برگزاری مراسم یادبود این شهید گرانقدر فردا ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مدرسه علمیه صدر بابل خبر داد و گفت: نخستین باری است که معظم له سه روز عزای عمومی اعلام کردند، برخی‌ها به من گفتند که ما آنقدر متاثریم بر آقا چه می‌گذرد، چقدر بر دل رهبر معظم انقلاب سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/86040/غ

برچسب‌ها:

نظر شما