شناسهٔ خبر: 37358533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم استان مرکزی جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی را محکوم کردند

اراک - ایرنا- مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مرکزی روز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

 نمازگزاران استان مرکزی در نقاط مختلف استان بعد از برپایی نماز جمعه این هفته با حضور در صفوف راهپیمایی و در مسیرهای تعیین شده خشم و انزجار خود را از اقدام بی شرمانه و جنایتکارانه آمریکا اعلام کردند.

نمازگزاران اراکی از محل مصلی بیت المقدس اراک تا میدان البرز، شهادت سردار سلیمانی و جمعی از فرزندان برومند انقلاب اسلامی را نشانگر ذلت دشمنان عنوان کردند و بار دیگر با تجدید میثاق با ولایت فقیه، اعلام کردند که راه این شهیدان را با قوت ادامه می‌دهند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل»، «خون شهیدان که درخشان بود،حافظ امنیت و ایمان بود»، «ما پیرو حاج قاسم دلاوریم در عرصه جهاد بی امانیم»، و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» انزجار خود را از این اقدام جنایتکارانه اعلام کردند.
راهپیمایان با تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران با قرائت بیانیه‌ای عنوان کردند که ملت ایران، مدافعان حرم و سربازان انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود در برابر آمریکا و استکبار جهانی خواهند ایستاد و از آرمان‌های نظام اسلامی حراست می‌کنند.

مردم زادگاه امام راحل انزجار خود از عاملان شهادت سردار سلیمانی را اعلام کردند

نمازگزاران خمین با سردادن شعارهای نظیر «ننگ ابدی بر دشمن قرآن درود بر حاج قاسم قهرمان»، «آمریکایِ شرورِ ضدِ بشر، منطقه را برده به سویِ خطر»،  «ترامپ بود راهزن هوایی، آدمکش معروف آمریکایی»، «سپاه انقلابی پیرو حکم امام  ما همه آماده ایم، انتقام انتقام» و «مرگ بر آمریکا »مسیر مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان تا بیت امام راحل را طی کردند.
امام جمعه خمین در پایان این راهپیمایی، سردار سپهبد شهید « قاسم سلیمانی » را شهید مجاهد حق بیان کرد و افزود: آن سردار والامقام خواستار شهادت بود.
حجت الاسلام سید « علی حسینی پور » گفت: بی‌شک شهادت شهید سرافراز سلیمانی و ی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم می کند.
وی تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی، بار دیگر استکبار جهانی و چهره شقی خود را نمایان کرد.
امام جمعه خمین اظهار داشت: جبهه مقاومت امروز خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.
به گزارش ایرنا، بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهروندان ساوجی با مشت های گره کرده انزجار خود را از اقدام جنایتکارانه آمریکا اعلام کردند

شهروندان ولایتمدار ساوجی، بعد از ادای فریضه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی همزمان با سراسر کشور، شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش توسط رژیم آمریکا را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم، روحانیان، مسوولان و نیروهای نظامی، انتظامی حضور داشتند، نمازگزاران بار دیگر بر تداوم راه و آرمان‌های انقلاب و شهیدان به خصوص سردار سلیمانی تاکید کردند.

نمازگزاران با شعارهای «ای رهبر آزاده تسلیت تسلیت» ، «ای قهرمان سپاه تسلیت تسلیت» «ما همه سرباز توییم خامنه ای» «سپاه ما انتقام انتقام» «فریاد ملت ما،مرگ بر آمریکا» بر تداوم راه شهید سلیمانی و شهدای اسلام تاکید کردند.

فرمانده سپاه ساوه نیز در این راهپیمایی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی، گفت: اسلام با جهاد و شهادت به رشد و نمو رسیده و انقلاب نیز برای هرچه بالنده تر شده در گام دوم، به خون امثال شهید سلیمانی نیاز دارد.

سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی» افزود: شهادت این سردار اسلام یکبار دیگر پرده از نقاب پلید آمریکایی ها برداشت.

وی اظهارداشت: این خون ها نصرت الهی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ساوه گفت: مستکبران عالم می دانند که محور مقاومت با نصرت الهی بساط حضور اشغالگرانه آمریکایی ها در منطقه را جمع می کند.

دستجانی تاکید کرد: خون شهید سلیمانی باعث تقویت وحدت داخلی و آگاه سازی مردم انقلابی و مستضعف در برابر فتنه های بزرگ می شود.

وی گفت: نبود سردار سلیمانی هرچند لطمه ای بزرگ برای کشور و محور مقاومت است اما خط و راه او همچنان در جهان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

نظر شما