شناسهٔ خبر: 37358468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه زاهدان ،

جبهه مقاومت انتقام سختی از دشمن می گیرد + گزارش

خبرگزاری صداوسیما

دشمن بداند که با این شهادت ها مردم ما بیدارتر خواهد شد و جبهه مقاومت انتقام سختی را از دشمنانش خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تاکید بر این مطلب ؛ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم قهرمان ایران تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت : امروز سردار پر افتخار ایران عزیز به آرزوی دیرینه اش رسید و به جمع یاران وفادار هشت سال دفاع مقدس خود محشور شد و برای تحقق این آرزوی دیرینه سالها اشک ریخت.
وی با تاکید بر اینکه ، مردم ایران عهد می‌بندند که نگذارند رهبر معظم انقلاب ، جای خالی سردار را احساس کنند افزود : ایران ما در این 40 سال انقلاب سردارانی را تربیت کرده که همیشه پرچم زیبای ایران اسلامی را در دنیا برافراشته خواهند کرد.

<div id="video-display-embed-code_4354828"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2611991/4354828?width=400&height=300"></script></div>

امامان جمعه دیگر شهرستانهای سیستان وبلوچستان هم امروز در خطبه نماز جمعه شهرشان ، با محکوم کردن این جنابت تروريستی ، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند

حجت الاسلام لطفیان سرگزی امام جمعه نیکشهر: سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان مکتب اسلام ، قرآن و امام حسین (ع) بود.
---------------------------------------------------
حجت الاسلام ابطحی امام جمعه ایرانشهر: نیروهای مقاومت جهان اسلام انتقام سختی از عاملان این حرکت ناجوانمردانه خواهند گرفت.
مولوی کریم زایی امام جمعه اهل ‌سنت ایرانشهر: سردار سلیمانی زنده است و دشمنان اسلام بدانند که با شهادت این سرباز اسلام هیچ وقت به خواسته های شومشان نخواهند رسید.
--------------------------------------------------------
مولوی اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان: آمریکا با این اقدام خبیثانه خود، جنایت بزرگی مرتکب شد.
.................................
مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه:شهادت این مرد بزرگ و انقلابی، دل همه ایرانی ها اعم از شیعه و سنی را به درد آورد.
-------------------------------------------------
حجت الاسلام جهانگیری امام جمعه موقت بزمان:دشمنان باید بدانند ملت اگاه ایران با الگوپذیری از سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام همیشه امادگی شهادت برای اسلام و انقلاب را دارند.
------------------------------------------------
حجت الاسلام گزمه امام جمعه هیرمند:دشمنان ایران اسلامی بدانند با به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام، مسیر جبهه مقاومت عوض نخواهد شد، امروز هزاران آزاده در جهان از سردار سلیمانی الگو گرفته اند.
--------------------------------------------------
حجت الاسلام کیخا امام جمعه زابل:شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست، این شهید بزرگوار نماد تفکر بسیجی، مقاومت و جهاد در مقابل ظلم و ستم است.
--------------------------------------------------
حجت الاسلام پارسا امام جمعه بنجار:همانگونه که خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید، خون حاج قاسم فصل جدیدی را در اوج گیری مقاومت شکل می دهد.
----------------------------------------------------

حجت الاسلام عظیم بامری امام‌ جمعه دلگان:تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست باید از این‌ پس با کابوس انتقام سخت مقاومت اسلامی زندگی کند .
----------------------------------------------
حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه کنارک: یکی از شاخصه های برجسته این سردار سرافراز جهان اسلام، ولایت پذیری محض از ولی امر مسلمین بود.
--------------------------------------------
مولوی قریشی امام جمعه اهل سنت فنوج:سردار سلیمانیهای زیادی در کشور ما وجود دارد که انتقام خون پاک شهدا بویژه شهید سپهبد سلیمانی را از آمریکایها خواهند گرفت و خواب را بر چشم استکبار آشفته خواهند کرد.
------------------------------------------
حجت الاسلام اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر: آمریکا با این اقدام تروریستی و بزدلانه، مرتکب یک حماقت راهبردی شد.
-----------------------------------------------
حجت الاسلام شیخ امام جمعه هامون:سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار جهان و سالها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام این سردارعزیز جهان اسلام را به مقام والای شهادت رساند.
-------------------------------------------
حجت الاسلام راشکی امام جمعه نیمروز: سردارشهید سلیمانی یک عمر درخدمت جهان اسلام بود وشر داعشیان وجنایتکاران را از سر منطقه کم کرد وتمام معادلات دشمن را بهم ریخت.
-------------------------------------------------
حجه الاسلام دهقان امام جمعه خاش:آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه خود بار دیگر ذات واقعی اش را به جهان نشان داد.
مولوی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش: جواب این اقدام آمریکا باید سیلی محکم و کوبنده ای باشد تا دیگر کسی جرات نکند چنین جنایاتی را انجام دهد.

نظر شما